wtorek, 6 stycznia 2015

Nowość od Golden Rose: WOW! Nail Color nr. 44 oraz nr. 203

Witajcie ;)

Dzisiaj paznokciowo - chciałabym Wam zaprezentować dwa lakiery z najnowszej kolekcji od GR, na które przypadkowo trafiłam podczas zakupów w maximusie w ostatnią sobotę. Lakiery mają po 6ml i szerokie pędzelki. Bardzo dobrze się nimi maluje, szybko schną. Przypominają mi serię Color Expert, a niektóre kolory są nawet do niej zbliżone (o ile nie takie same). Trwałość - na zdjęciach trzeci dzień noszenia, gdzie zaczęły się już ścierać końcówki. Koszt takiego mini lakieru to 3,90zł czyli całkiem przyzwoicie, jeśli chcemy wypróbować sporą ilość kolorów. Na stoisku w centrum handlowym jeszcze się z nimi nie spotkałam, więc prawdopodobnie można je na razie kupić w większych sklepach GR oraz na ich stronie internetowej, o TU. Ja jestem na tak i na pewno jeszcze się na jakieś skuszę :)




(maluszki :))

(kolory: nr.203 top z brokatem mieniącym się na różne kolory; nr. 44 - przykurzony fiolet?)

(pędzelek)




A jutro zapraszam Was na moją lakierową kolekcję :)





Pozdrawiam, Muminek :)

8 komentarzy:

  1. o nie wiedziałam o tych nowościach brokaciak wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, dopóki ich nie ujrzałam w sklepie ;)
      Oj tak, zwrócił moją uwagę jako pierwszy :)

      Usuń
  2. Fajnie wyglądają, zwłaszcza ten kropkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się z nimi spotykam, muszę się im przyjrzeć bliżej, bo ciekawie się zapowiadają :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory .Podoba mi się blog.Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oojojoj golden rose potrafi zawrócić mi w głowie i nie tylko jeśli chodzi o lakiery ;>

    OdpowiedzUsuń