wtorek, 18 sierpnia 2015

Mydlnica Lekarska | Fitomed | żel do higieny intymnej | ziołowy | łagodny

Witajcie :)

W końcu znalazłam trochę czasu i weny, aby pojawić się z nową recenzją na blogu.
Poprzedni tydzień miałam tak zakręcony, że momentami musiałam zapisywać sobie w telefonie co mam zrobić, żeby się nie pogubić ;)
Jak na razie mam chwilę spokoju, więc dziś recenzja żelu firmy, którą "odkryłam" poprzez zakup szamponu do włosów (jakieś 2-3 lata temu?), zupełnie przypadkowo w aptece.
Przepraszam za zdjęcia z zamoczoną już etykietą, ale byłam pewna, że zrobiłam je od razu po zakupie -.-



Co mówi producent?
Doskonałe właściwości myjące zapewniają saponiny uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej. Żel delikatnie myje i nie powoduje podrażnień, które mogą występować przy stosowaniu mydeł. Lekkokwaśny odczyn żelu nie narusza powłoki ochronnej, lecz ją stabilizuje. Złożony wyciąg ziołowy z szałwi, prawoślazu, echinacei, babki lancetowatej ma działanie oczyszczające i osłaniające. Zapewnia to lepszą ochronę przed bakteriami, zapobiega stanom zapalnym oraz ich nawrotom.
Sposób użycia: na zwilżoną skórę nanieść niewielką ilość żelu. Po umyciu dokładnie spłukać wodą.
Produkt ziołowy. Dopuszcza się wytrącenie osadu. Chronić przed nasłonecznieniem.

Skład:
Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Echinacea Purpurea Officinalis Extract, Plantago Lanceloata Officinalis Extract, Sodium Laureth Sulfate, Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone,Methylchloroisothiazolinone


Co ja myślę o tym produkcie?
Kolor: jasnobrązowy, bursztynowy +/-
Konsystencja: żelowa, lejąca, dość rzadka +/-
Zapach: ziołowy, trochę trudny do określenia, ale delikatny więc nie przeszkadza podczas użytkowania +/-
Wydajność: średnia ze względu na konsystencję +/-
Opakowanie: butelka mieszcząca 200ml produktu, z otwarciem na zatrzask; apteczne etykiety, które niestety podmokłe nie wyglądają zbyt estetycznie -
Działanie: I tu zaczyna się najlepszy aspekt tego produktu :) Żel bardzo dobrze myje i odświeża, po jego użyciu mam uczucie czystości. Jest łagodny i delikatny - nie podrażnia, nie powoduje żadnego dyskomfortu, a mogę nawet powiedzieć, że łagodzi podrażnienia (które niestety "ufundowałam" sobie wcześniej innym żelem :/). Sprawdza się bardzo dobrze podczas codziennego stosowania. Zapach może i nie jest najlepszy (przynajmniej mi nie przypadł do gustu), ale aż tak bardzo nie jest wyczuwalny. Żel w połączeniu z wodą dobrze się pieni. Jedyne uwagi mam co do butelki - skoro produkt jest rzadki, to mógłby mieć trochę większą pojemność ;) i lepiej zabezpieczone etykiety też byłyby dobrym rozwiązaniem. Żel kupicie oczywiście w aptekach stacjonarnych i internetowych - ja swój egzemplarz kupiłam w doz'ie za ok. 10zł.

Czy do niego wrócę?
Tak!

Jaka jest moja ocena końcowa?
Delikatny i skuteczny żel, idealny do codziennego stosowania.
Ocena: 4+/5





Pozdrawiam, Muminek :)

18 komentarzy:

  1. Wizualnie nie bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go miałam i świetnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem pewna, że z chęcią sięgałabym po Fitomed gdyby nie wygląd tych opakowań, wszystkie tak wyglądają, a te etykiety są w ogóle niezabezpieczone tak jak wspomniałaś. Szkoda, bo zawartość skrywają naprawdę fajną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, mogliby trochę popracować nad wyglądem, bo zawartość jest tego warta ;)

      Usuń
  4. Z Fitomedu jeszcze nic nie miałam chic zwykle czytam dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze szampon, który równie dobrze się sprawdził :)

      Usuń
  5. Nie znam jeszcze kosmetyków Fitmowed - ostatnio czytałam o ich hydrolatach i mam ochotę na lawendowy.
    Do higieny intymnej ostatnio używam proVag - jest bardzo delikatny a świetnie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrolaty też mnie ciekawią, choć jeszcze żadnego nie stosowałam :)
      Będę pamiętać o proVag-u i przy okazji wypróbuję ;)

      Usuń
  6. Miałam go dobrze działał, ale był rzadki przez co mniej wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitomed ma świetne kosmetyki w przyjemnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ceny nie są wygórowane jak na tak dobre działanie :)

      Usuń
  8. Fitomed znam niestety tylko z nazwy, zawierzam jednak Twojej opinii- najważniejsze, żeby działał jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z ich produktami, bo mają na prawdę dobre działanie ;)

      Usuń
  9. Nie miałam do higieny intymnej ale obecnie stosuję płyny do twarzy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nie miałam jeszcze ich produktów do twarzy :D
      Ale w przyszłości to nadrobię, bo jestem ciekawa jeszcze kilku produktów ;)

      Usuń