niedziela, 21 lutego 2016

Avon | Matowa szminka True Color | Swatche wszystkich 15 odcieni

Witajcie ;)

Plan zajęć po feriach mocno mnie przytłoczył, musiałam przywyknąć do późniejszego kończenia zajęć, a dodatkowo wieczory zajmują mi poszukiwania auta. W piątek wcześnie rano wyjazd przedmaturalny do Częstochowy, po powrocie padłam i zasnęłam na całe 15 godzin, co rzadko mi się zdarza :) Wczoraj udało mi się zregenerować siły, więc dziś przychodzę do Was z nowym postem ;)

Nowa matowa szminka, o której mowa ukazała się w katalogu 2/2016, a jej próbki rozchodzą się jak świeże bułeczki, więc udało mi się jak na razie dostać 12 spośród 15 kolorów i postanowiłam Wam je już przedstawić.

Według producenta szminka ta:
- ma jedwabistą formułę, nakłada się gładko i lekko
- nie wysusza ust i zapewnia uczucie nawilżenia
- nadaje trwały, kryjący, matowy kolor

Moje spostrzeżenia:
- szminka daje bardziej satynowy efekt, nie jest typowym matem
- faktycznie miękko, gładko sunie po ustach, nie jest tępa
- nie wysusza ust, co w moim przypadku jest bardzo pożądane
- lubi wchodzić w załamania i podkreślać niedoskonałości, przy jej aplikacji trzeba się trochę postarać
- jest mniej trwała od pomadek matowych GR Velvet Matte, szybciej znika z ust
- ma ładny, delikatny, pomarańczowo-migdałowy zapach




Pierwsza trójka to nudziaki: 
- Perfectly Nude (bardzo jasny, wręcz jak korektor - u bladziochów się nie sprawdzi)
- Au Naturale (ten kolor posiada już większą domieszkę brązu, ale nadal jest dość jasny)
- Marvelous Mocha (najciemniejszy z całej trójki, jedyny, który toleruję na swoich ustach, chociaż nudziaki chyba jednak nie są dla mnie ;))



Kolejna trójka to róże:
- Pure Pink (jest podobny do matowej 13 w kredce od GR, chociaż trochę jaśniejszy i posiada bardziej różowe tony)
- Peach Flatters (róż z domieszką brzoskwinki, bardzo przyjemny kolorek nawet na co dzień)
- Vibrant Melon (neonowy róż, propozycja bardziej na lato dla opalonej cery)



Następnie mamy fiolet i dwa róże:
- Ideal Lilac (jasny, rozbielony fiolet)
- Adoring Love (ciemny, brudny róż)
- Ravishing Rose (intensywny malinowy róż, troszkę podobny do ruby kiss, chociaż bardziej różowy, świetnie będzie wyglądał na ustach latem)



I na koniec koral i dwie czerwienie:
- Coral Fever ( na zdjęciu kolor przekłamany, faktycznie jest to koral z dużą domieszką pomarańczu)
- Ruby Kiss (bardzo ładna malinowa czerwień)
- Red Supreme (typowa, klasyczna czerwień)

EDIT:



Ostatnie 3 odcienie:
- Posh Petal (bardzo rozbielony, jasny róż - zbyt jasny dla mnie)
- Splendidly Fuchsia (piękna, neonowa, rzucająca się w oczy fuksja - będzie super latem :))
- Berry Blast (a to z kolei taki odcień bordo, wina, dość chłodny, wyglądam w nim zbyt blado)


Znacie te szminki? A może znalazłyście jakiś kolor odpowiedni dla siebie?
Mi przypadła do gustu połowa z tych kolorów, a jeśli miałabym wybrać ulubioną trójkę to: Red Supreme, Ravishing Rose i Pure Pink to odcienie, które najczęściej będą gościły na moich ustach, bo dobrze się w nich czuję :)






Pozdrawiam, Muminek :)

17 komentarzy:

  1. Musze się w którąś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pure Pink i Adoring Love najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor Pure Pink jednak zniechęciło mnie do zakupu to, że wchodzi w załamania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, mnie one nie skusiły nawet próbki ;) chyba mam przesyt szminek ;) a teraz używam tylko ochronnych zwłaszcza w pracy.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, bardzo trudno zdecydować się na jeden.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matowe szminki są cudowne, ale ja nie mogę ich używać bo mam wiecznie suche usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie odcienie są piękne :) nie miałam jeszcze pomadek z Avon :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie te czerwienie wyglądają jak malinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, na pewno przydatny dla kogoś kto waha się z wyborem koloru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory bardzo ładne, na pewno wybrałabym coś dla siebie szczególnie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolory są całkiem ładne ;)

    Nie lubię produktów Avon...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolorki, szminek nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń