niedziela, 30 marca 2014

Avon - zmiękczający krem do pięt

Kontynuując wczorajszy wątek stóp, zapraszam was dzisiaj na recenzję najlepszego jak dotąd kremu spośród Avonowskich produktów, którego miałam okazję używać.


Co mówi producent?
Zmiękczający krem do pięt.

Sposób użycia:
Nałożyć na skórę pięt i delikatnie wmasować opuszkami palców. UWAGA: Ten produkt zawiera alfahydroksykwas (AHA), który może zwiększać wrażliwość skóry na słońce.

Skład:
Aqua, Isopropyl Palmitate, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Urea, Dimethicone, Canola Oil, Triethanolamine, Polysorbate 80, Benzyl Alcohol, Lactic Acid, Allantoin, Methylparaben, Benzalkonium Chloride, Alcohol Denat


Co ja myślę o tym produkcie?
Krem jest zamknięty w miękkiej, wygodnej tubce o pojemności 75ml (co jest dosyć małą pojemnością, gdyż krem szybko się kończy). Co jakiś czas producent zmienia grafikę na tubce tego kosmetyku, więc w katalogu trzeba szukać nazwy "zmiękczający krem do pięt", a nie sugerować się właśnie grafiką. Jest to już moje drugie opakowanie, więc zdecydowanie mogę powiedzieć, że jest to najlepszy krem do stóp jakiego do tej pory używałam (zarówno pod względem kremów z Avonu jak i ogólnie kremów do stóp). Ma gęstą konsystencję i jest treściwy. Ja używam go nakładając na całe stopy na noc pod skarpetki - rano skóra jest zmiękczona, wygładzona i miła w dotyku, czuć także nawilżenie.Jedyne co mi w nim nie pasuje to zapach - mdły, chemiczny, apteczny.



Czy do niego wrócę?
Tak, zakupię go gdy będzie w promocji :)

Jaka jest moja ocena końcowa?
Krem jest treściwy i dobrze nawilża stopy. Minusik za zapach.
Ocena:5-/5


Znacie/lubicie? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach ;) 


Pozdrawiam, Muminek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz