sobota, 14 czerwca 2014

Tym razem bubel....antyperspirant Isana Med ultra sensitiv

Witam :)

Po udanej "przygodzie" z innym antyperspirantem tej firmy (klik) postanowiłam wypróbować kolejny - tym razem padło na serię Med. Miałam nadzieję, że sprawdzi się choć częściowo tak dobrze jak jego poprzednik. I niestety nie udało się....na szczęście kosztował grosze, więc mała strata.



Co mówi producent?
Isana Med dezodorant w sprayu ultrasensitive do skóry wrażliwej.
Charakteryzuje się szczególnie delikatną formułą i nie zawiera alkoholu. Dezodorant przeznaczony do codziennego użytku dla osób o skórze wrażliwej. Nie powoduje pieczenia skóry pod pachami po goleniu.
- hamuje rozwój bakterii powodujących nieprzyjemny zapach
- nie zawiera barwników
- przyjazny dla skóry, testowany dermatologicznie

Skład:
Butane, Propane, C12-15 Alkyl Benzoate, Isopropyl Myristate, Isobutane, Parfum, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexylglycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Phenoxyethanol



Co ja myślę o tym produkcie?
Zapach: kremowo-aloesowy +
Wydajność: Słaba, używam od ok. 3 tygodni i już się kończy. -
Opakowanie: Skromna grafika, wygląd "apteczny", wygodny atomizer, 150ml. +/-
Działanie: Tutaj zdecydowanie się nie popisał....chroni dosłownie na chwilę, tzn przez pierwszą godzinę/dwie po aplikacji czuję świeżość, później natomiast pojawia się wilgoć i nieprzyjemny zapach (przez co muszę aplikować kolejną "dawkę" sprayu), więc nie spełnia obietnicy producenta o "hamowaniu rozwoju bakterii...". Nie podrażnia, faktycznie jest delikatny i nie pozostawia plam na ubraniach. Jednak w podstawowej kwestii się nie sprawdził - ochrona przed potem i przykrym zapachem nie została spełniona, co zupełnie go u mnie dyskwalifikuje. -

Czy do niego wrócę?
Nie

Jaka jest moja ocena końcowa?
Antyperspirant nie spełniający swojej podstawowej funkcji.
Ocena:2/5


Pozdrawiam, Muminek :)

4 komentarze:

  1. Tak to czasem jest, że z danej firmy są produkty, które nam służą i takie których nigdy więcej nie kupimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy nie lubiłam antyperspirantów Isany :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też była negatywna recenzja tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń