piątek, 4 kwietnia 2014

Isana - tani i dobry antyperspirant

Witajcie :)
Zajmiemy się dzisiaj ciekawym antyperspirantem w dobrej cenie, czyli Isana Deo Spray Clear&Fresh.
Ostatnio lubię stosować dwie wersje antyperspirantów - w kulce na noc oraz w sprayu na dzień.
Kiedyś wielbiłam Rexonę w sztyfcie za różnorodność zapachów i skuteczność, ale kiedy zorientowałam się, że pozostawia ślady na ubraniach - postanowiłam z niej zrezygnować. Jakiś czas temu pojawiły się na rynku antyperspiranty "nie pozostawiające śladów na czarnym, białym i kolorach" - tak więc kupiłam najpierw do wypróbowania spray Garnier Invisible za prawie 13zł, i owszem, działał - jednak nie pasował mi jego kwiatowo-mdły zapach. Po jego zużyciu udałam się do Rossmanna i stwierdziłam, że wypróbuję tanią Isanę (obecnie w promocji za zawrotne 2,79zł, w cenie regularnej - 3,49zł) której pozytywną recenzję przeczytałam kiedyś na którymś z blogów. I był to trafny wybór :)


Co mówi producent?
Isana Clear&Fresh dezodorant w sprayu: Nie pozostawia białych śladów: Minimalizuje powstawanie żółtych plam: Działa 48H. Pielęgnuje i daje poczucie bezpieczeństwa przez cały dzień.
Działanie pielęgnacyjne: Isana Clear&Fresh dezodorant w sprayu zawiera działający 48 godzin kompleks substancji czynnych, który skutecznie zapobiega poceniu się powstawaniu nieprzyjemnego zapachu ciała. Dzięki zastosowaniu wysokojakościowych składników dezodorant nie pozostawia białych śladów na ciemnej odzieży i minimalizuje powstawanie żółtych plam na białej odzieży. Delikatna formuła niezawierająca alkoholu nadaje się również do skóry wrażliwej - nawet po depilacji pod pachami.
Zastosowanie: Dezodorant dobrze wstrząsnąć i spryskać skórę pod pachami z odległości ok. 15cm. Następnie pozwolić skórze wyschnąć.

Skład:
Isobutane, Propane, Isopropyl Palmitate, Dicaprylyl Ether, Butane, Aluminium Chlorohydrate, Ethylhexylglycerin, Propylene Carbonate, Disteardimonium Hectorite, Tocopherol, Parfum, Linalool, Phenoxyethanol


Co ja myślę o tym produkcie?
Dezodorant zamknięty jest w typowym dla tego kosmetyku opakowaniu, mieści 150ml i ma skromną grafikę. Niemniej jednak jest on moim ulubionym antyperspirantem od jakiegoś czasu. Faktycznie nie zostawia białych plam, zapobiega żółtym oraz powstawaniu przykrego zapachu, odświeża i chroni (co do 48H to nie wiem - nie sprawdzałam :P wiadomo, że większość producentów antyperspirantów umieszcza taką informację na opakowaniu, ale nie jest to nikomu potrzebne). Działa dobrze, pachnie ładnie (zapach pudrowy, podobny do Nivea, ale bardziej delikatny - całe szczęście, bo zapachu antypersp. Nivea nie lubię) i do tego jest tani jak barszcz ;) Czegóż chcieć więcej?

Czy do niego wrócę?
Zdecydowanie tak. Mam jeszcze ochotę na wypróbowanie innych wariantów deo od Isany.

Jaka jest moja ocena końcowa?
Dobry, tani i skuteczny - szczerze polecam.
Ocena: 5/5

Pozdrawiam, Muminek :)

2 komentarze:

  1. Nie spodziewałam się, że okaże się taki fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam dezodorantów. Tylko antyperspirant w sztyfcie. No i perfumki :)

    OdpowiedzUsuń