czwartek, 6 sierpnia 2015

Golden Rose | Express Dry | nr. 61 | nowa seria lakierów

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z prezentacją całkiem nowego nabytku, czyli szybkoschnącego lakieru od Golden Rose. Ostatnio, robiąc porządki w lakierach zorientowałam się, że nie mam żadnego(!) fioletu, nie wiem jak to możliwe :D Co prawda nie jest to jakiś mój ulubiony kolor, że powinnam go mieć, ale co jakiś czas lubię takowego użyć. Więc jak tylko dowiedziałam się o nowej serii, to wiedziałam, że właśnie fiolet będzie pierwszym w moich zbiorach :)





Kolor lakieru to delikatny, rozbielony fiolet. Pędzelek jest długi i smukły, ścięty na równo. Buteleczka jest fajna, wąska i wysoka, natomiast nie podoba mi się w tej serii uchwyt - złoty, tandetny plastik, który szybko się rysuje i nie wygląda to zbyt ładnie. Lakier faktycznie szybko wysycha, chociaż 60 sekund to jednak troszkę za mało ;) Standardowo kryje po dwóch warstwach. Ja jak zwykle pokryłam go topem, dzięki czemu mogę cieszyć się pięknym kolorem i połyskiem do tygodnia :)
Lakier znajdziecie na stoiskach oraz w sklepie internetowym Golden Rose za 4,90zł. Ja zapewne skuszę się jeszcze na inne kolory :)




Znacie tą serię?



Pozdrawiam, Muminek :)

30 komentarzy:

  1. Miałam ostatnio ochotę na jakiś kolor z tej serii, a jak przyszło co do czego to żaden z dostępnych kolorów na stoisku mnie nie kusił - miałam wrażenie że mam już podobne do nich.. Ale na jakiś skuszę się w końcu - może z nową dostawą :) Twój jest bardzo ładny, ale sama mam sporo fioletów i pewnie coś podobnego znalazłoby się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podchodząc do pojemnika z tymi lakierami widziałam bardzo podobne, do tych, które mam już w swojej kolekcji, dlatego też zdecydowałam się na razie tylko na fiolet :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek. Podobny odcień dostałam w JoyBox i uwielbiam go nosić na stopach...do opalonej skóry pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :)
      Ja na stopach preferuję tylko róż/pomarańcz/czerwień - w innych kolorach czuję się dziwnie :P

      Usuń
  3. Ciekawy, lawendowy kolorek :) Idealny na lato. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny fiolet, też bardzo dawno nie miałam takie odcienia, tzn ciemne fiolety mam, ale takiego typowo letniego nie, mam ogromną ochotę na taki odcień. Ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam nawet ciemnego fioletu w swoich zbiorach, jeden wyrzuciłam i już nie zakupiłam :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Ja ostatnio jakoś zraziłam się do takich kolorków :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek cudny, wakacyjny - idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, mam podobny z Wibo, tylko o piaskowej strukturze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się odcień :) Tej serii GR nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Mam kilka lakierów z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten fiolet jest stworzony dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muminku, kolor jest przepiękny, w słońcu wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój kolor! Podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te lakiery ostatnio u RLM na YouTube. Kuszą, faktycznie - szczególnie, że wiem, iż tej marce można ufać. Jednak nie kupię (chociaż może jeden kolor?), ponieważ zamierzam kupić zestaw do hybryd. Trwałość przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jeden kolor dla wypróbowania zawsze można się skusić ;)
      Teraz widzę spora moda panuje na hybrydy :) ja jeszcze nie miałam jej na swoich paznokciach, na razie wystarczy mi frajda ze zwykłego malowania :D

      Usuń
  14. Śliczny ten kolor :) Lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej serii jeszcze nie znam. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze poprzedniej serii nie wypróbowałam a tu już nowa jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny odcień, uwielbiam fioletowe lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń