czwartek, 6 sierpnia 2015

Golden Rose | Express Dry | nr. 61 | nowa seria lakierów

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z prezentacją całkiem nowego nabytku, czyli szybkoschnącego lakieru od Golden Rose. Ostatnio, robiąc porządki w lakierach zorientowałam się, że nie mam żadnego(!) fioletu, nie wiem jak to możliwe :D Co prawda nie jest to jakiś mój ulubiony kolor, że powinnam go mieć, ale co jakiś czas lubię takowego użyć. Więc jak tylko dowiedziałam się o nowej serii, to wiedziałam, że właśnie fiolet będzie pierwszym w moich zbiorach :)





Kolor lakieru to delikatny, rozbielony fiolet. Pędzelek jest długi i smukły, ścięty na równo. Buteleczka jest fajna, wąska i wysoka, natomiast nie podoba mi się w tej serii uchwyt - złoty, tandetny plastik, który szybko się rysuje i nie wygląda to zbyt ładnie. Lakier faktycznie szybko wysycha, chociaż 60 sekund to jednak troszkę za mało ;) Standardowo kryje po dwóch warstwach. Ja jak zwykle pokryłam go topem, dzięki czemu mogę cieszyć się pięknym kolorem i połyskiem do tygodnia :)
Lakier znajdziecie na stoiskach oraz w sklepie internetowym Golden Rose za 4,90zł. Ja zapewne skuszę się jeszcze na inne kolory :)




Znacie tą serię?



Pozdrawiam, Muminek :)

30 komentarzy:

  1. Miałam ostatnio ochotę na jakiś kolor z tej serii, a jak przyszło co do czego to żaden z dostępnych kolorów na stoisku mnie nie kusił - miałam wrażenie że mam już podobne do nich.. Ale na jakiś skuszę się w końcu - może z nową dostawą :) Twój jest bardzo ładny, ale sama mam sporo fioletów i pewnie coś podobnego znalazłoby się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podchodząc do pojemnika z tymi lakierami widziałam bardzo podobne, do tych, które mam już w swojej kolekcji, dlatego też zdecydowałam się na razie tylko na fiolet :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek. Podobny odcień dostałam w JoyBox i uwielbiam go nosić na stopach...do opalonej skóry pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :)
      Ja na stopach preferuję tylko róż/pomarańcz/czerwień - w innych kolorach czuję się dziwnie :P

      Usuń
  3. Ciekawy, lawendowy kolorek :) Idealny na lato. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ładniusi jest ;)
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny fiolet, też bardzo dawno nie miałam takie odcienia, tzn ciemne fiolety mam, ale takiego typowo letniego nie, mam ogromną ochotę na taki odcień. Ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam nawet ciemnego fioletu w swoich zbiorach, jeden wyrzuciłam i już nie zakupiłam :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Ja ostatnio jakoś zraziłam się do takich kolorków :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek cudny, wakacyjny - idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, mam podobny z Wibo, tylko o piaskowej strukturze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się odcień :) Tej serii GR nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Mam kilka lakierów z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten fiolet jest stworzony dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muminku, kolor jest przepiękny, w słońcu wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój kolor! Podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te lakiery ostatnio u RLM na YouTube. Kuszą, faktycznie - szczególnie, że wiem, iż tej marce można ufać. Jednak nie kupię (chociaż może jeden kolor?), ponieważ zamierzam kupić zestaw do hybryd. Trwałość przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jeden kolor dla wypróbowania zawsze można się skusić ;)
      Teraz widzę spora moda panuje na hybrydy :) ja jeszcze nie miałam jej na swoich paznokciach, na razie wystarczy mi frajda ze zwykłego malowania :D

      Usuń
  14. Śliczny ten kolor :) Lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej serii jeszcze nie znam. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze poprzedniej serii nie wypróbowałam a tu już nowa jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny odcień, uwielbiam fioletowe lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń