sobota, 18 lipca 2015

Golden Rose | Rich Color | nr. 12

Hej ;)

Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który ostatnimi czasy bardzo lubię nosić na swoich paznokciach, bo idealnie pasuje na obecną porę roku :) Mowa tu po raz kolejny o niezawodnym Golden Rose i jego lakierze w różowym kolorze ;)





Wybaczcie starte końcówki, ale zdjęcia robiłam po jakichś 5-6 dniach po wykonaniu mani ;) Zdjęcia robione w cieniu przy pochmurnym niebie ;)
Dwunastka jak każdy lakier z serii Rich Color posiada dość szeroki pędzelek, ścięty na okrągło. Konsystencja jest natomiast rzadsza, niż w innych kolorach tej serii, które posiadam, więc trzeba uważać, aby nie zalać skórek. Po dwóch warstwach osiągam dobre krycie, chociaż nie 100% bo widać końcówki, ale po dodaniu topu (zdjęcia już z nim) tworzy się taki "żelowy" efekt, co bardzo mi odpowiada. Lakier ma piękny, nasycony, neonowy kolor, który daje po oczach :) Z Seche Vite wytrzymał 5-6 dni (tak jak widać, po zrobieniu zdjęć go zmyłam) więc uważam to za dobry wynik :)




Lubicie takie kolory latem? :)


P.S. Post opublikował się automatycznie ;)

Pozdrawiam, Muminek :)

23 komentarze:

  1. Całkiem fajnie się prezentuję, chociaż ostatnio sama nie przepadam za różowymi paznokciami. Mam jeden ideał w pięknym odcieniu i na razie nie planuję kupna kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy to jest to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny, a trwałość lakieru świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. intensywny bardzo, ale podoba mi sie, nie mam tego numerku, chociaz seria rich color wystepuje w moich zbiorach w duzej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolorek, właśnie na takie stawiam latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ostre kolory. W tej chwili mam róż na paznokciach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, daje nieźle po oczach, ale latem fajnie wygląda przy opalonych dłoniach :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczysty kolorek:) Idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, fajny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor ale jak dla mnie za różowy...Na stopach by mi sie bardziej podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny nasycony róż, świetny kolor, zwłaszcza, że ja odcienie różu na paznokciach lubię przez cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie kolory ja dziś pisałam o podobny neonowym różu z serii WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego odcienia akurat nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie wygląda super, ja jednak wybieram lżejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały kolorek, lubię lakiery z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń