środa, 8 lipca 2015

Alterra | szampon nawilżający | Bio - owoc granatu & Bio - aloes

Witajcie ;)

Miałam zamiar dziś się trochę opalić, a tu chmury - jak na złość :/ alee trochę odpoczynku od tropikalnych upałów też się przyda, chociaż mam nadzieję, że słońce i trochę niższe niż 35 stopni temperatury niebawem wrócą :) Bo lato bez promieni słońca to nie to samo ;)
A dzisiaj zapraszam Was na recenzję szamponu do włosów Rossmannowskiej marki Alterra.


Co mówi producent?
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera sztucznych barwników, substancji zapachowych i konserwantów
- bez silikonów, parafiny i innych produktów ropopochodnych
- przebadany dermatologicznie
Stosowanie: Rozprowadzić na mokrych włosach, wmasować i obficie spłukać wodą.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauroyl Sarcosine, Punica Granatum Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Acacia Farnesiana Flower Extract*, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Alcohol*, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**

* składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych
** pochodzące z naturalnych olejków eterycznych


Co ja myślę o tym produkcie?
Kolor: przezroczysty, lekko żółtawy +
Konsystencja: żelowa, dość rzadka +
Zapach: delikatny, granatowo-aloesowy, przyjemny +
Wydajność: średnia, zwłaszcza przy długich włosach +/-
Opakowanie: estetyczna butelka o pojemności 200ml, z otwarciem na zatrzask, która nie sprawia problemu przy użytkowaniu +
Działanie: Szampon dokładne myje i oczyszcza włosy, pozostawiając je na długo świeżymi, bez obaw o przyklap czy szybkie przetłuszczenie. Tworzy miękką, delikatną pianę. Nie podrażnia skóry głowy, nie uczula. Ma przyjemny zapach, który jednak nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. Ze swojego podstawowego zadania wywiązuje się bardzo dobrze.

Czy do niego wrócę?
Tak

Jaka jest moja ocena końcowa?
Bardzo przyjemny, delikatny szampon do częstego stosowania. Producent mógłby jednak pomyśleć o wprowadzeniu jego większej wersji dla długowłosych ;)
Ocena: 4+/5



Pozdrawiam, Muminek :)

21 komentarzy:

  1. Cieszę się, że trochę się ochłodziło, bo w takie upały jestem nie do życia ;) A tego szamponu nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie, ale trochę opalenizny przydałoby się złapać ;)

      Usuń
  2. Miałam ten szampon i także byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas dziś przeszła taka nawałnica że straż kursuje calutki dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze :/
      U mnie w nocy była burza, a tak to w dzień spore zachmurzenie i padało...

      Usuń
  4. Tego szamponu jeszcze nie miałam, ale pewnie to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam że alterra to marka rossmanowska XD aż chyba sama się :P :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu jest centaur i napis Rossmann :D
      Tak samo jak np. Isana, Wellness&Beauty, Rival de Loop, Babydream..... ;)

      Usuń
  6. Mam teraz żel pod prysznic z Alterry i jestem bardzo z niego zadowolona. Po szampon na pewno też sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę serię z granatem. Szczególnie odzywkę, ale szampon też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odżywkę miałam tylko w wersji mini jak na razie :)

      Usuń
  8. Miałam ten szampon kilka razy i zdecydowanie byłam z niego zadowolona. Używałam go też w parzę z maską- efekt na moich włosach genialny.

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski jeszcze nie miałam z tej serii, ale wiem, że warto wypróbować :)
      Super, bardzo się cieszę ;)

      Usuń