poniedziałek, 6 lipca 2015

BeBeauty | zestaw startowy - program pielęgnacji skóry 3 kroki | Aqua Refresh 24h oraz Age Repair 40+ | czyli kosmetyki Dax Cosmetics dla biedronki

Witajcie ;)

Dzisiaj przedstawię Wam dwa zestawy kosmetyków do twarzy, które były dostępne w Biedronce w okresie świątecznym, a może pojawią się kiedyś ponownie - stąd też przygotowałam porównanie produktów przygotowanych przez Dax Cosmetics dla biedronki do ich odpowiedników pod logo Perfecty. Zapraszam :)



Zacznę najpierw od zestawu Age Repair 40+ (który jest własnością mojej mamy, ja natomiast go nie używałam, więc tylko zrobię porównanie):

W opakowaniu znajdziemy:
- peeling drobnoziarnisty oczyszczająco-wygładzający z wyciągiem z płatków róży i minerałami morskimi
- maseczkę przeciwzmarszczkową intensywnie wygładzającą z ceramidami roślinnymi, witaminami C,E i ekstraktem sojowym
- krem przeciwzmarszczkowy na dzień i na noc z aktywną soją, olejkiem z gardenii i aqua-glukozą


co odpowiada kosmetykom Perfecta:

(źródło: wizaz.pl)

(źródło: wispol.eu)

(źródło: grafika google)


W drugim (moim) zestawie Aqua Refresh 24h znajdziemy:

- peeling drobnoziarnisty oczyszczająco-wygładzający z wyciągiem z płatków róży i minerałami morskimi (ten sam peeling, co w poprzednim zestawie, więc nie będę już wstawiać zdjęcia)
- maseczkę nawilżającą głęboko regenerującą z witaminami A, E, F, B6 i aloesem
- krem nawilżający na dzień i na noc z aloesem, algami, masłem shea i ekologicznym ekstraktem z opuncji


co odpowiada kosmetykom Perfecta:

(źródło: wizaz.pl)

(źródło: wizaz.pl)



A teraz krótko zrecenzuję powyższe trzy produkty - zacznę od peelingu:
To dokładnie ten peeling, który już kiedyś miałam w saszetce i opisywałam go tu na blogu, więc tylko przytoczę co wtedy napisałam, bo nadal go bardzo lubię: "Peeling ma żelową bazę w morskim kolorze. Posiada mnóstwo malutkich przezroczystych (sól morska), czarnych i niebieskich drobinek (te ostatnie się rozpuszczają). W składzie znajdziemy m.in. wyciąg z płatków róży francuskiej, pantenol i alantoinę. Produkt dobrze się rozprowadza, delikatnie drapie twarz i lekko się pieni. Ma ładny morski, świeży, orzeźwiający, delikatnie męski zapach. Twarz po jego użyciu jest oczyszczona, świeża, gładka, trochę ściągnięta, ale nie podrażniona" i oczywiście przygotowana na dawkę nawilżenia ;) 
Maseczka: 

 Tej z kolei wcześniej nie miałam - jest kremowa i ma lekko zielony kolor, łatwo się ją aplikuje. Zapach jest świeży, kremowo-aloesowy, przyjemny. Trzymam ją na twarzy ok. 15 minut i zmywam wodą, bo pozostawia po sobie lepki filtr, więc nie wyobrażam sobie tylko starcia jej wacikiem. Skóra po jej użyciu jest nawilżona, miękka, gładsza i delikatna w dotyku. Skład jest dokładnie taki sam jak w maseczce Perfecty z aloesem. Polubiłyśmy się.

Krem:

Krem jest zamknięty w ciężkim, szklanym słoiku z plastikową nakrętką, która dość szybko się rysuje (ale w sumie czego oczekiwać za tak tani krem?). W każdym razie, jeśli chodzi o zawartość, jest znacznie lepiej. Krem jest treściwy, ale nie ciężki i tłusty (bo takich kremów przy mojej mieszanej cerze strasznie nie lubię, zwłaszcza jak czuję tą tłustość na twarzy - fuj). Używam go na noc, po wsmarowaniu w skórę przynosi ulgę, pozostawia po sobie aksamitną warstwę i potrzebuje trochę czasu na wchłonięcie się. Rano skóra jest miękka i wyraźnie nawilżona, zregenerowana. Krem ma morski kolor i śliczny, świeży ale nie nachalny zapach. Pomimo zawartości parafiny nie spowodował u mnie zapychania ani wysypu.



Znacie te produkty / macie któryś z nich?




Pozdrawiam, Muminek :)

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym zestawem, choć u mnie pewnie by się nie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio w Biedronce i ich nie widziałam. Bardzo fajny pomysł na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam - zestawy były dostępne w okresie świątecznym ;) może jeszcze kiedyś się pojawią :)

      Usuń
  3. u mnie w Biedronce to zawsze wszystkie kosetyki fajne wykupione to w sumie nawet dla mnie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą maseczkę Perfecty z aloesem, więc pewnie polubiłabym też ten odpowiednik z zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znacie i macie^^
    Jestem wielką fanką tego peelingu drobnoziarnistego- robi swoją robotę, nie podrażnia skóry i pachnie bardzo przyjemnie :)
    Muszę przyznać, że biedra ostatnio bardzo rozpieszcza kosmetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam tych zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę te zestawy z Biedronki, stały na półce i stały, przez kilka miesięcy. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie sama bym nie zwróciła na nie uwagi, ale dostałam i okazał się być przyjemny :)

      Usuń
  8. nawet nie wiedziałam,że to odpowiedniki Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń