sobota, 4 lipca 2015

Letnia książeczka rabatowa Yves Rocher - co w niej ciekawego?

Hej :)

Czy u Was też dziś tak gorąco? 32 stopnie, aż strach wyjść na zewnątrz bo można się rozpłynąć ;) i tak, a nawet gorzej ma być do połowy tygodnia....więc na razie korzystam z chłodu jaki panuje w domu i nigdzie się nie wybieram :)
Pewnie większość z Was (a zwłaszcza te, które zakupy w YR robią dość często) zna już książeczkę z rabatami jaką firma przygotowała nam na okres letni. Ja znalazłam też kilka ciekawych ofert dla siebie, ale czy je zrealizuję to jeszcze się okaże :) Zapraszam na przegląd:



Czek 1 - przy jego realizacji można otrzymać naszyjnik i bransoletkę w prezencie


Czek 2


Czek 3 - tutaj kuszą mnie 3 żele w cytrusowych zapachach, na lato idealne a cenowo też wypadają korzystnie :)


Czek 4

Czek 5 - tu zainteresował mnie dwufazowy płyn do demakijażu, który z chęcią bym wypróbowała, a dodatkowo przy zakupie od 15zł otrzymujemy nawilżający peeling do twarzy Hydra Vegetal 30ml


Czek 6 - ja jeszcze perfum z YR nie miałam i na razie nie zamierzam kupować, bo zgromadziłam trochę mgiełek i perfum które muszę zużyć ;) ale jeśli  któraś z Was zamierzała takowe kupić, to myślę że teraz się opłaca, ponieważ dostajemy dodatkowo 5 pieczątek na karcie :)


Czek 7 - zastanawiam się też nad zakupem szamponów, kiedyś w podobnej ofercie kupiłam pokrzywowy i z hammamelisem i ten drugi okazał się być całkiem dobry, więc może pora spróbować czegoś nowego :)


Czek 8 - zainteresowało mnie mleczko odbudowujące, a przy realizacji tego czeku można zakupić mleczko po opalaniu Protectyl Vegetal w promocyjnej cenie 14,90zł


Czek 9 - ostatnio lubię gromadzić żele pod prysznic, ale kolejne dwa o pojemności 400ml to jednak trochę za dużo :)


Dodatkowa oferta -40% na 1 nowy zapach


Za zaproszenie przyjaciółki do klubu YR otrzymamy pomadkę w kredce, a koleżanka zestaw Hydra Vegetal - ja już wypełniłam blankiecik, bo koleżanka ostatnio wspominała mi, że chce założyć kartę ;)


-20% zniżki na zakupy w answear lub 50zł rabatu za zapisanie się do newslettera


30zł rabatu na zakupy od 150zł w home&you


10% rabatu na produkty przecenione lub 30zł rabatu na zakup nowej kolekcji w promod


A za realizację 4 czeków możemy sobie wybrać prezent :)





Macie już plany zakupowe z książeczką czekową? :)




Pozdrawiam, Muminek :)

11 komentarzy:

  1. Książeczka przyszła do Ciebie pocztą czy dostałaś ją podczas robienia zakupów w Yves Rocher? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępna w sklepie YR - można po prostu ją wziąć z półki, albo dostać przy kasie podczas płacenia ;)

      Usuń
    2. Ooo, to muszę się tam przejść :) fajne te czeki :D

      Usuń
  2. Nigdy jeszcze nie robiłam zakupów w YR.

    OdpowiedzUsuń
  3. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i tak sobie myśle, skorzystam... nie skorzystam:P nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. YR, kusi i kusi, następnym razem jak będę przechodzić na bank coś kupię! ileż można się powstrzymywać? :D Bardzo dobry blog
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, raz na jakiś czas można się na coś skusić :)
      Dziękuję ;)

      Usuń