wtorek, 4 sierpnia 2015

Sun Ozon | spray ochronny do włosów | z filtrem UV

Witajcie ;)

Moje nadmorskie wakacje dobiegły końca już prawie tydzień temu, co prawda pogoda była w kratkę, raz deszcz, raz upalne słońce, ale i tak dobry humor mnie nie opuszczał i świetnie spędziłam ten czas :) A kto jest w tym tygodniu nad morzem to już w ogóle może się cieszyć cudowną pogodą :) Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się wyjechać przynajmniej na tydzień, bo jednak 3 dni strasznie szybko zleciało, a chciałoby się zostać we Władysławowie zdecydowanie dłużej ;)
Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat ochronnego sprayu do włosów z filtrem, który ma je zabezpieczać przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Zapraszam :)


Co mówi producent?
Sun Ozon spray ochronny do włosów. Najlepsza pielęgnacja nawilżająca. Z filtrem UV. Produkt przetestowany dermatologicznie.
Zastosowanie: Równomiernie nakładać na włosy przed, w trakcie lub tuż po ekspozycji słonecznej.

Skład:
Aqua, Cetrimonium Chloride, PEG-7 Amodimethicone, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Capryl/Capramidopropyl Betaine, Panthenol, Parfum, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Benzophenone-4, PVP, Betaine, Sodium Chloride, Citric Acid, Inulin, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Limonene, Lecithin, Alcohol


Co ja myślę o tym produkcie?
Kolor: przezroczysty +
Konsystencja: wodnista, lekka mgiełka, nietłusta +
Zapach: delikatny, świeży (jakby aloesowy), przyjemny +
Wydajność: bardzo dobra, wystarczy kilka psiknięć na całe włosy +
Opakowanie: buteleczka z atomizerem zawierająca 150ml produktu, odpowiednio wyprofilowana i wygodna w użyciu; prosta grafika informująca o przeznaczeniu +
Działanie: Sprayu używam bezpośrednio przed wyjściem na słońce, czasami powtarzam aplikację podczas przebywania już na zewnątrz. Bez problemu mogę go zaaplikować, atomizer rozpyla sporą dawkę płynu, więc wystarczy kilka psiknięć, by pokryć nim całe włosy. Nie jest tłusty, przez co nie wpływa na wygląd włosów (co dla mnie jest bardzo ważne, bo moje włosy łatwo obciążyć) i wystarczy mu chwila na wchłonięcie się. Zapach jest wyczuwalny podczas aplikacji, natomiast na włosach się nie utrzymuje. Jeśli chodzi o nawilżenie, to takiego działania nie zauważyłam. Na pewno w jakimś stopniu natomiast chroni przed słońcem, ponieważ włosy nie są suche i sztywne, a takie, jakie powinny być. Nie zauważyłam też, aby moje niedawno przyciemnione włosy wyblakły, czy zyskały "słoneczne pasemka", więc z działania jestem zadowolona. Spray oczywiście znajdziemy w drogeriach Rossmann, chociaż może być ciężko na niego trafić, bo bardzo szybko się wyprzedaje ;)


Czy do niego wrócę?
Możliwe

Jaka jest moja ocena końcowa?
Dobry i tani filtr do włosów.
Ocena: 4+/5




A jak Wy zabezpieczacie swoje włosy przed słońcem? :)




Pozdrawiam, Muminek :)

30 komentarzy:

  1. Rzadko wychodzę na słońce, więc nie używam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również go mam ale jeszcze nie ruszyłam z stosowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyglądałam się temu produktowi w Rossmannie, myślę, że dodatkowa ochrona włosów zawsze jest wskazana, tym bardziej przy koloryzacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. odpowiadając na Twoje pytanie: yyy, nie zabezpieczamy włosów przed słońcem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy to niedobrze :P
      A tak poważnie to mi też się zdarzało o tym zapominać ;)

      Usuń
  6. Mam go :) ciężko ocenić jego ochronę, ale myślę, że coś tam działa :) szczególnie sięgam po niego na wyjazdach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę na słowo, że filtr UV posiada, a to, że włosy mi nie wyblakły od słońca uważam za część jego działania ;)

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście szybko się wyprzedaje, bo ja chciałam go kupić jakieś ponad miesiąc temu i już go nie znalazłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorwałam ostatnią sztukę z półki, to samo tyczy się filtra matującego do twarzy sun ozon...

      Usuń
  9. W życiu nie używałam, ale może być całkiem niezły na upały, które robią naszym czuprynom niemałe kuku. Pomyślę o nim przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas takich upałów może być przydatny ;)
      Obyś go jeszcze dorwała ;)

      Usuń
    2. Podczas takich upałów może być przydatny ;)
      Obyś go jeszcze dorwała ;)

      Usuń
  10. Ja nie używam tego typu produktów. U mnie im mniej na włosach tym lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też łatwo obciążyć, ale akurat ten spray jest lekki i nietłusty :)

      Usuń
  11. Miałam kiedyś tego typu produkt ochronny do włosów na słońce. Był on jednak dla mnie zbędny więc ponownie nie sięgnęłam po taki spray.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio był nawet w promocji więc bez wahania wzięłam. urlop dopiero przede mną, więc przyda mi się idealnie :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam kosmetyków chroniących włosy przed słońcem, teraz już chyba nie opłaca mi się go kupować, ale na przyszłe lato chętnie po ten kosmetyk sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra ocena i fajnie, bo takie produkty latem są szalenie praktyczne i wygodne w stosowaniu.

    p.s. cieszę się, że wróciłaś wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że nie obciąża włosów. Ja zawsze boję się wszelkich spray'ów i olejków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam ale w sumie użyłam go tylko kilka razy na razie więc jeszcze nie wiem czy coś robi pożytecznego u mnie :)

    OdpowiedzUsuń