środa, 23 kwietnia 2014

Green Pharmacy - delikatny żel do mycia twarzy

Swoją przygodę z tą firmą rozpoczęłam od szamponu, który zakupiłam "przejedzona" drogeryjnymi szamponami, po których moje włosy były w opłakanym stanie. Pomyślałam wtedy, że trochę ziół (oczywiście nie w 100% naturalnych :P) im nie zaszkodzi - i nie pomyliłam się, zużyłam jakieś 7 albo i więcej butelek szamponu, który bardzo dobrze mi służył. Aktualnie mam kilka innych szamponów do wykończenia, ale jak już to zrobię to znowu do niego wrócę - wtedy pojawi się recenzja.
Jednak trochę odbiegłam od tematu, ponieważ dziś będzie o żelu do mycia twarzy dla mieszanej i tłustej skóry o zapachu zielonej herbaty.


Co mówi producent?
Delikatnie myje, usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, matuje. Nie zawiera mydła. Nie narusza naturalnej bariery skóry i nie wysusza. Wzbogacony ekstraktem zielonej herbaty, alantoiną i pantenolem koi podrażnienia, stany zapalne, regeneruje uszkodzenia i przedłuża młodość skóry. Pozostawia uczucie czystości, komfortu i świeżości.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Gluten, Allantoin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Co ja myślę o tym produkcie?
Żel jest przezroczysty i dosyć wodnisty, lubi spływać z dłoni. Opakowanie ma pojemne (270ml) i wygodne, dzięki dołączonej pompce, przez co jest też wydajny. Zapach zielonej herbaty - czuć ją, ale przebija woń bardziej chemiczna, apteczna. Co do właściwości kosmetyku - lubię go używać rano, gdyż tak jak mówi producent - ładnie zmywa sebum i matuje twarz (zwłaszcza po treściwym kremie nałożonym na noc). Do tego odświeża, lekko ściąga skórę i wysusza wypryski, nie powodując podrażnień, nie zapychając.
Słowem - dla mojej tłustej skóry jest idealny, czuć na twarzy, że jest oczyszczona i zmatowiona, bez żadnej lepkiej warstwy czy uczucia niedomycia.

Czy do niego wrócę?
Tak :)

Jaka jest moja ocena końcowa?
Robi to co powinien, dla tłustych cer powinien się sprawdzić. Minus za sztuczny zapach.
Ocena: 4+/5


Pozdrawiam, Muminek :)

3 komentarze:

  1. Żel jest świetny, mi jego zapach nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wersję szałwiową i zapach mnie męczy :/ ciekawe jakby było z tą zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? ooo....a wtedy w sklepie zastanawiałam się czy nie wziąć właśnie szałwii...
      Zapach jest podobny do zielonej herbaty, aczkolwiek z taką chemiczną nutką, ale nie męczy mnie ;)

      Usuń