poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Garnier mineral action control

Witajcie,
Wczoraj jeszcze bawiłam się na chrzcinach mojego siostrzeńca, dziś natomiast leżę pod kołderką - chora :/
Zaczęło się od lekkiej chrypki, teraz doszedł katar, kaszel i ogólny ból wszystkiego  :(
A dzisiaj będzie kilka słów na temat antyperspirantu roll-on z którym bardzo się polubiłam.


Co mówi producent?
Pierwszy dezodorant Garniera z pochodną aktywnego minerału:
- ochrona non stop 48H - czuj się ciągle świeżo i sucho aż do 48H
- pozwala skórze oddychać - twoja skóra oddycha, pozostaje sucha i gładka
Optymalna tolerancja dla skóry: bez alkoholu, testowany dermatologicznie
ACTIONCONTROL: maksymalna efektywność i komfortowe poczucie suchości od Garniera. Chroni podczas upału, uprawiania sportu i stresu. Skuteczność aż do 48H udowodniona nawet w trudnych warunkach.


Skład:
Aqua/Water, Aluminium Chlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-33, Parfum/Fragrance, Iodopropynyl Butylcarbamate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Dimethicone, Limonene, Zinc PCA, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal


Co ja myślę o tym produkcie?
Antyperspirant zamknięty jest w obłej buteleczce, w kształcie "grzybka", dzięki czemu dobrze się ją trzyma w dłoni. Zawiera 50ml płynu, czyli tyle co w większości kulek. Używam go głównie na noc, chociaż na dzień także kilka razy go użyłam (wolę jednak spraye w trakcie dnia). Konsystencję ma dosyć rzadką, kolor biały, zaaplikowany na skórę po depilacji nie podrażnia jej. Nie klei się, dosyć szybko wysycha. Ma bardzo ładny, pudrowo-kwiatowo-perfumeryjny zapach. Działanie bardzo dobre - dzięki niemu pocenie się zostało ograniczone, a przykry zapach zniwelowany. Chroni i nie brudzi ubrań.

Czy do niego wrócę?
Tak

Jaka jest moja ocena końcowa? 
Antyperspirant chroni, nie uczula, nie klei się.
Ocena: 5/5


Pozdrawiam, Muminek :)

2 komentarze:

  1. Nie używałam tego antyperspirantu, ale może kiedyś się na niego skuszę, skoro piszesz o nim tyle dobrych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie kupiłam go przez przypadek, ale dobrze się u mnie sprawdził :)
    Ogólnie to bardzo lubię antyperspiranty Garnier

    OdpowiedzUsuń