piątek, 11 kwietnia 2014

Avon kuracja ochronno-wzmacniająca do włosów

Cześć Wam ;)
Dzisiaj krótko i na temat o mojej ulubionej "odżywce" do włosów, czyli kuracji z argininą i keratyną.
Zapraszam do czytania.


Co mówi producent?
Formuła z argininą i keratyną. Przy regularnym stosowaniu pomaga zapobiegać łamaniu się włosów i przywraca im witalność. Sprawia, że są mocniejsze i grubsze, a fryzura staje się pełniejsza i gęstsza. 
Sposób użycia: Odpowiednią ilość rozprowadzić na osuszonych ręcznikiem włosach. Rozczesać i układać jak zwykle.
Arginina - jest niezbędna w procesie porostu włosów. Odżywia cebulki i pobudza aktywność komórek odpowiedzialnych za rozwój włosa.
Keratyna - naprawia strukturę już istniejących włosów. To podstawowy budulec, bez którego nie byłoby możliwe przywrócenie włosom ich pierwotnej siły. 
Źródło: wizaz.pl

Skład:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Parfum, Dimethicone, Phenoxyethanol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cyamopsis Tetragonoloba (Guar) Gum, Panthenol, Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copolymer, Cetearyl Alcohol, Polyquaternium-37, Glycereth-26, Hydrolyzed Wheat Protein, Choleth-24, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Ceteareth-20, Arginine, Methylparaben, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Phosphoric Acid, Ceteth-24, PPG-1 Trideceth-6, Hydrolyzed Wheat Starch, Keratin, Maltodextrin, Pouzolzia Pentandra Extract, Hydrolyzed Keratin, Bambusa Vulgaris Extract, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.
Źródło: wizaz.pl



Co ja myślę o tym produkcie?
Kuracji tej używam już od jakichś dwóch miesięcy - ta 100ml buteleczka jest więc naprawdę wydajna i w promocji kosztuje ok. 12-14zł. Używam jej regularnie po każdym umyciu włosów - stosuję ją tylko na długość, nie na skalp (nie chcę przeciążać moich przetłuszczających się włosów). Jeśli chodzi o zapobieganie łamaniu się włosów oraz przywrócenie im witalności - tu się zdecydowanie sprawdza. Że są mocniejsze i grubsze - nie powiedziałabym, raczej dalej wypadają tak jak wcześniej. Jednak nie po to ją kupiłam - już od początku obietnicę producenta traktowałam "z przymrużeniem oka". Potrzebowałam jakiejś odżywki-serum, która będzie wygładzać moje włosy, ułatwiać rozczesywanie, nie przeciążać i nie potrzebować spłukiwania. W tej roli spisuje się idealnie - włosy po jej użyciu łatwiej rozczesać, a po wysuszeniu są ładnie wygładzone, miękkie i przyjemne w dotyku. Włosy są po niej bardziej lśniące, nie matowe i wyglądają zdrowiej, a do tego przyjemnie pachną. Końcówki także zyskały na jego używaniu - nie są porozdwajane. Sama odżywka ma zapach świeży, miętowy - co na początku mi się nie spodobało, ale już się do niego przyzwyczaiłam. Wcześniej używałam jakiegoś sprayu, też z Avonu o ładniejszym zapachu, z którego działania również byłam zadowolona, ale chyba go wycofali podczas zmiany opakowań z szarych na czarne. Konsystencja serum jest lekka, żelowa o mlecznej barwie, dobrze się je wydobywa z opakowania dzięki załączonej pompce oraz dobrze rozprowadza. Na jedno użycie potrzebuję 3-4 naciśnięć.




Czy do niego wrócę?
Tak, lubię odżywki, spraye i olejki Avonu :)

Jaka jest moja ocena końcowa?
Świetny produkt, który poprawia kondycję włosów i je wygładza.
Ocena: 5/5


Pozdrawiam, Muminek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz