poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Winter Cocoon

Co prawda zima już jakiś czas temu się skończyła, ale nadal bardzo lubię używać żelu Avon z serii senses o zapachu zimowego kokonu ;)



Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamide Mea, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate 20, Sodium Chloride, Parfum, Benzophenone 3, Disodium EDTA, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-150 Pentaerythrityl, Tetrastearate, BHT, Phosphoric Acid, Benzoic Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 15510, Cl 14700, Butylphenyl, Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal


Co ja myślę o tym produkcie?
Żel ma bardzo ładny, otulający, ciepły i kremowy zapach. Czuć w nim nutkę drzewa sandałowego oraz wanilii. Konsystencja jest kremowa, ale leista o delikatnie różowym kolorze. Żel dobrze myje, oczyszcza i pozostawia miły zapach na skórze. Pieni się delikatnie i jest wydajny. Lubi trochę wysuszać skórę, dlatego stosuję po jego użyciu balsam. Butelka jest fajnie wyprofilowana, wygodna, grafika ciekawa, zmysłowa, delikatnie różowe i kobiece opakowanie. Jedyne do czego można się przyczepić to zamknięcie - trzeba uważać, żeby sobie nie złamać paznokcia....


Czy do niego wrócę?
Możliwe, że zimą :)

Jaka jest moja ocena końcowa?
Żel przyjemnie pachnie, dobrze oczyszcza, lecz lekko wysusza.
Ocena: 4/5


Pozdrawiam, Muminek :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zimę zapach idealny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam:-) jest śliczny. Nawet teraz;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go używam:-) jest naprawde śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. zużyłam dwie butelki - zapach jest przecudny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda - zapach nad wyraz udany :)
    Mam nadzieję, że go nie wycofają - chętnie powrócę w zimę.

    OdpowiedzUsuń