piątek, 8 sierpnia 2014

Garnier Ultra Doux - morela z regionu roussillon i olejek migdałowy

Witam ;)

Wczoraj miałam egzamin teoretyczny na prawo jazdy - zdany za pierwszym podejściem :) Cieszę się, że tą część mam już za sobą, zobaczymy jak będzie z praktycznym ;) Z tego właśnie powodu ostatnie notki pojawiły się automatycznie - przygotowywałam się, robiłam testy zarówno z płyty dołączonej do podręcznika jak i w internecie, przerobiłam ich grubo ponad 100 - i muszę Wam powiedzieć, że w ten sposób najlepiej się uczyć, gdy widzimy daną sytuację na filmie/zdjęciu, łatwiej nam ocenić co może się wydarzyć, szybciej się uczymy, więcej zapamiętujemy niż dzięki formułkom przeczytanym w podręczniku (chociaż podręcznik też przeczytałam i czegoś się nauczyłam ;)). Stres przed wejściem do sali egzaminacyjnej oczywiście się pojawił, ale szybko minął - skupiłam się na wykonaniu zadań, pytania były na prawdę łatwe, większość z nich wiele razy przerabiałam - no i udało się :)

A dzisiaj parę słów o szamponie, który kiedyś miałam i byłam z niego bardzo zadowolona. Później miałam problem ze znalezieniem go na sklepowych półkach, a gdy już się to udało przekonałam się, że moje włosy nadal go lubią :) Zapraszam więc na recenzję.



Co mówi producent?
Prowansja jest jednym z najpiękniejszych i najbardziej urodzajnych regionów południowej Francji. To niewyczerpane źródło pobudzających zmysły zapachów, naturalnych ekstraktów i olejków eterycznych, znanych z właściwości nadających włosom miękkość i wydobywających ich naturalne piękno i blask. Garnier Ultra Doux odkrywa przed Tobą najlepsze prowansalskie receptury przekazywane z pokolenia na pokolenie. Oryginalna receptura przeznaczona do włosów z tendencją do przesuszania łączy w sobie starannie wyselekcjonowane naturalne składniki uprawiane w sercu Prowansji - morelę z regionu Roussillon, która nadaje włosom niebywałą miękkość oraz olejek migdałowy znany z właściwości odżywczych.

Rezultat: Twoje włosy są niewiarygodnie miękkie i odżywione aż po same końce. Odzyskały drzemiące w nich piękno. Dodatkowo szampony Ultra Doux Sekrety Prowansji działają na Twoje zmysły niczym aromaterapia - to chwila zapomnienia dla Ciebie i Twoich bliskich.

Formuła bez parabenów. Niezwykła łagodność prosto z serca natury.
Aby stworzyć szampon Ultra Doux, Garnier wyselekcjonował i połączył aktywne składniki myjące pochodzenia naturalnego w jednej formule, która dba o włosy i nadaje im niewiarygodną miękkość.

Skład:
Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Hydroxide, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-10, Salicylic Acid, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Geraniol, Coumarin, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Extract/Sweet Almond Fruit Extract, Hexylene Glycol, Parfum/Fragrance.


Co ja myślę o tym produkcie?
Kolor: Jasny, pomarańczowy +
Konsystencja: Dosyć gęsta, żelowa +
Zapach: Bardzo przyjemny, słodki, czuć wyraźnie morelę i migdał, do tego utrzymuje się przez jakiś czas na włosach po umyciu +
Wydajność: Wystarczy niewielka ilość, szampon bardzo dobrze się pieni +
Opakowanie: Duża butla 400ml z wygodnym zatrzaskiem i ładną grafiką +
Działanie: Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy, są po nim gładkie, miłe w dotyku, nie puszą się. Są także odbite od nasady i świeże i ta świeżość utrzymuje się aż do kolejnego mycia, nie robią się pod koniec dnia "przyklapnięte". Nie spowodował u mnie podrażnienia, łupieżu ani szybszego przetłuszczania się, a używam go praktycznie codziennie.


Czy do niego wrócę?
Zapewne tak, służy moim włosom :)

Jaka jest moja ocena końcowa?
Szampon dobrze oczyszcza włosy i ładnie pachnie.
Ocena: 5/5



Pozdrawiam, Muminek :)

1 komentarz: