sobota, 12 lipca 2014

Projekt denko no.3 czerwiec

Witajcie :)

W czerwcu denko było bardzo skromniutkie - udało mi się zużyć zaledwie kilka produktów, których używałam na co dzień - nie miałam czasu na wykańczanie innych opakowań ale postanowiłam, że pokażę je teraz, ponieważ kolejne denko będzie lipcowo-sierpniowe, głównie ze zużyciami z wyjazdów.



1. Isana mydło w płynie bez i orchidea - używałam go sama, mydło w płynie jak każde inne, poza zapachem, który był według mnie brzydki i sztuczny, tego wariantu NIE KUPIĘ PONOWNIE, recenzji brak
2. Avon, Advance Techniques, kuracja ochronno-wzmacniająca do włosów - sprawiała, że włosy lepiej się rozczesywały, były gładkie i sypkie, a do tego wystarczyła na kilka miesięcy,  KUPIĘ PONOWNIE, recenzja: klik
3. Antyperspirant Isana Med ultra sensitive - zapach miał ładny, ale w kwestii ochrony nie zdziałał nic, NIE KUPIĘ PONOWNIE, recenzja: klik
4. Krem do rąk Isana Orangenbl:ute - cieszę się, że już się skończył, był mdły i słabo nawilżał....tej wersji NIE KUPIĘ PONOWNIE, recenzja: klik
5. Marion szamponetki nr.53 kawowy brąz (na zdjęciu brak) - co prawda kolor utrzymał się ok. 8 myć po użyciu w sposób opisany przez producenta (ok. 40 minut trzymania na włosach) ale nie podobał mi się - był jednym z ciemniejszych brązów, a schodził w rudym odcieniu....NIE KUPIĘ PONOWNIE, recenzji brak



Tak wygląda całość moich czerwcowych zużyć - mam nadzieję, że w lipcu i sierpniu pójdzie mi lepiej ;)



Pozdrawiam, Muminek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz