niedziela, 14 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Witajcie ;)

Ostatnio petite renarde poinformowała mnie, że nominowała mnie do Liebster Blog Award. Oczywiście bardzo dziękuję i cieszę się, że mój wkład pracy w bloga został w pewien sposób doceniony (wiem, że nie jest idealnie i wiele chciałabym tu jeszcze zmienić, ale to, że mnie czytacie to dla mnie na prawdę wielka radość i motywacja do dalszego tworzenia i być może za jakiś czas także zmian w wyglądzie bloga :)). Nie przedłużając, zapraszam Was do zapoznania się z moimi odpowiedziami na zadane pytania ;)


1. Czego najbardziej chciałabyś się nauczyć?
Języka hiszpańskiego - jestem raczej umysłem humanistycznym, a nauka języków przychodzi mi dość łatwo. Od dawna marzy mi się nauka języka hiszpańskiego, jak i odwiedzenie Hiszpanii ;)

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato - jestem zmarźluchem, uwielbiam ciepło :)

3. Lubisz czytać czasopisma kobiece? Jakie?
Sporadycznie, zwykle kupuję jakąś gazetę, jeśli akurat zainteresuje mnie dany temat - ogólnie wolę przeczytać dobrą książkę niż stos czasopism ;)

4. Potrafisz grać na jakimś instrumencie?
Hmmm.....na nerwach? :D 
A tak na poważnie - uczyłam się grać na flecie w szkole, to tyle w tym temacie :)

5. Jakie posty najbardziej lubisz czytać?
Recenzje kosmetyków, zakupy, denka, a także tagi :)

6. Wyobrażasz sobie własny ślub bez makijażu?
No way :O

7. W jaki sposób powstała nazwa Twojego bloga?
Zupełnie przypadkowo....stwierdziłam, że wpiszę pierwszą rzecz jaka przyjdzie mi na myśl - pewnie nazwa ulegnie jeszcze zmianie, tylko będę musiała bardziej to przemyśleć :)

8. Chciałabyś wziąć udział w teleturnieju lub programie rozrywkowym? Jakim?
W masterchefie, chociaż szybko usłyszałabym "oddaj fartucha" :D

9. W co lubiłaś się bawić w dzieciństwie?
Sporo tego było......chociaż najlepiej wspominam "policjanci i złodzieje" oraz zabawę w bibliotekę :)

10. Wolisz błyszczyk czy szminkę?
Błyszczyk 

11. Gdybyś przez jeden dzień mogła być sławną osobą, to kim?
Może to śmiesznie zabrzmi, ale tak mi przyszło na myśl: chefem Amaro - ojj dałabym im popalić w tej piekielnej kuchni :D



Moje pytania dla nominowanych:
1. Jaka potrawa najbardziej Ci się kojarzy ze Świętami Bożego Narodzenia?
2. Jakie jest Twoje największe kosmetyczne marzenie?
3. Twój ulubiony zimowy zapach w kosmetykach to....
4. Co sprawia ci największą radość w blogowaniu?
5. Największy kosmetyczny hit i bubel tego roku to....
6. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
7. Czym się interesujesz?
8. Film lub program, który ostatnimi czasy Cię poruszył to.....
9. Czy lubisz tworzyć dekoracje DIY? Jeśli tak, to co ostatnio stworzyłaś?
10. Twój ulubiony kosmetyk do 10zł to.....
11. Jaki kosmetyk z "wyższej" półki chętnie widziałabyś u siebie?


Ja nominuję blogi:
dorotxy
co ona zmalowała
hann a
theMonique
fifruwajka
Paulina
Natalia


Zasady są proste: nominację otrzymujemy od innego blogera za ciekawie prowadzony blog, który posiada mniejszą liczbę obserwatorów (to daje szansę na rozpowszechnienie bloga). W TAG-u należy odpowiedzieć na 11 pytań przygotowanych przez osobę nominującą, a następnie wymyślić własne 11 pytań i nominować kolejne osoby (oprócz bloga, który nominował właśnie Ciebie).




Liczę na Wasz udział oraz mam nadzieję, że pytania się Wam spodobają :)



Pozdrawiam, Muminek :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Fajne pytanie i Twoje odpowiedzi, postaram się w tym tygodniu odpowiedzieć na Twoje :)
    6. czemu nie? latem na plaży.... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, zatem czekam na post :)
      Nie, plaża odpada, więc makijaż musi być :P

      Usuń
  2. Ja też zdecydowanie najbardziej lubię lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń