poniedziałek, 1 grudnia 2014

Celebruj Chwile: Kochany Święty Mikołaju!.....

W tym roku byłam grzeczna, więc mam nadzieję, że znajdę jakiś prezent od Ciebie pod choinką. Byłabym też bardzo zadowolona, jeśli sprawiłbyś mi chociaż jedną rzecz z mojej listy marzeń......
Święta zbliżają się wielkimi krokami - mamy już Adwent, czas wyczekiwania i refleksji przed Świętami, zaczynamy przygotowania, wymyślamy dekoracje, potrawy, prezenty dla bliskich. Dziś chciałabym Wam przedstawić moją świąteczną wishlistę, czyli to, co najbardziej ucieszyłoby mnie znalezione pod choinką :)




1. Paleta cieni Makeup Revolution Death by Chocolate - na moich zielonych oczach zazwyczaj dobrze wypadają beże i brązy, a od kiedy zobaczyłam te cienie w słodkim opakowaniu tabliczki czekolady i w dodatku o zapachu czekoladowym to stwierdziłam, że musi być moja.
2. Pędzle Sunshade Minerals - od jakiegoś czasu myślę nad zakupem porządniejszego pędzla do pudru. Do tej pory myślałam o Ecotoolsie, ale w oko wpadł mi ten 9-elementowy zestawik w całkiem korzystnej cenie, którego jakość (oczywiście sprawdziłam recenzje na blogach) jest na prawdę w porządku.
3,4,5. Żel pod prysznic, woda toaletowa i świeczka o zapachu karmelizowanej gruszki Yves Rocher - ta kolekcja spodobała mi się od pierwszego powąchania, zwłaszcza perfumy, które po wyparowaniu gruszkowego aromatu pozostawiają ciepły, otulający zapach. Prędzej, czy później perfumy i żel będą moje :) świeczka natomiast byłaby miłym dodatkiem.
6. Zestaw kandyzowane jabłko THE BODY SHOP - spodobała mi się puszka w kształcie srebrnego jabłka, a zawartość oczywiście jest równie kusząca ;)
7,8. Woski Yankee Candle i Kringle Candle - dopiero zaczynam swoją przygodę z woskami, Kringle jeszcze nie miałam, dlatego ucieszyłabym się z kilku świątecznych lub jedzeniowych zapachów.




1. Książka kucharska "Mała wielka uczta" - zazwyczaj, gdy coś robię w kuchni musi mi towarzyszyć przepis :) najczęściej korzystam z przepisów znalezionych w internecie, w ten sposób też trafiłam swego czasu na kanał Pauliny na youtube. Niedawno wydała książkę z własnymi przepisami, więc fajnie by było, gdyby znalazła się ona na mojej półce.
2. Foremki, wykrawaczki, stemple, szpryce do kremu i inne przyrządy do robienia ciastek i muffinek - uwielbiam bawić się w kuchni w pieczenie i dekorowanie słodkości (zwłaszcza w okresie świątecznym), ciągle szukam też inspiracji lub porad dotyczących różnych rodzajów ozdabiania bądź nadziewania ciastek i babeczek. Nie ukrywam, że takie akcesoria bardzo by mi się przydały i pomogły w tej twórczej pracy.
3. Zaparzacz do herbaty - kubków już trochę mam, więc teraz pora na praktyczny a jednocześnie efektowny zaparzacz do herbat liściastych.
4. Kubek termiczny - metalowy i długo trzymający ciepło; przydałby się zwłaszcza w takie dni, które właśnie nadchodzą, aby się rozgrzać po podróży autobusem.
5. Trylogia "Drżenie" - tematyka zupełnie moja, więc chciałabym przeczytać, chodzi mi już po głowie od tamtego roku :)
6. Ciepła pidżama z zimowym lub świątecznym wzorem - jestem zmarźluchem, więc pidżama z długim rękawem, najlepiej ocieplana byłaby bardzo trafionym prezentem.
7. Mała czarna torebka - ta akurat pochodzi z H&M i bardzo mi się podoba, ale z innej w tym stylu również bym się ucieszyła.
8. Ciepłe skarpety z zabawnym wzorem - takie dodatki poprawiają mi humor, zwłaszcza w zimne dni. Obecnie sporo takich można znaleźć w H&M i Reserved (to tak na marginesie, żeby Mikołaj wiedział, gdzie szukać ;))
9. Etui na Kindle - nie mam żadnego porządnego etui, w którym mogłabym nosić mojego kundelka, a to byłoby jak znalazł; niestety dosyć wysoka cena ciągle mnie od niego odwodzi.

Oczywiście wszelkie słodkości typu Rafaello, Toffifee oraz herbatki (zwłaszcza zielone, które uwielbiam) z Demmers Teahouse nie zmarnowałyby się w moich rękach :D


Post bierze udział w akcji "Celebruj Chwile" u Arcy Joko



Jak mają się Wasze świąteczne listy marzeń?
Mikołajki już niedługo, więc nie zwlekajcie ;)



Zdjęcia wykorzystane do tworzenia kolaży nie są mojego autorstwa - ich źródła to strony: allegro, mintishop, yves rocher, merlin, google, empik, tiger, h&m, f&f

Pozdrawiam, Muminek :)

29 komentarzy:

  1. 1 też bym chciała, a i pędzlami bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle też bym chciała :) Zresztą moja świeżutka lista jest już na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty bardzo w moim stylu:) chyba odwiedzi nas ten sam Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lista, wiele rzeczy sama chętnie bym przygarnęła.Mam nadzieję, że Mikołaj się postara i sprawi Ci Twoje wymarzone prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Death by Chocolate kusi i mnie :) Sunshade Minerals ma bardzo dobre pędzle, ja mam akurat zestaw 18 sztuk i jestem bardzo zadowolona, ale siostrze na prezent kupiłam mniejszy (7 albo 9 sztuk, nie pamiętam?) i też jest zadowolona :) Z woskami też jeszcze nie miałam do czynienia, ale mam zamiar w najbliższej przyszłości to zmienić :) Foremki do muffinek mam silikonowe i dla mnie to bardzo wygodne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, mi też by się przydały silikonowe foremki albo chociaż metalowe ;) zwykle używam samych papilotek.

      Usuń
  6. Pędzle i mi się marzą, a świeczek czy wosków yc nigdy za wiele, zawsze chętnie przyjmę :) Ciepłe skarpetki też bym chętnie przywitała.

    Dzięki za podłączenie postu pod moją akcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak starczy mi czasu i weny to jeszcze kilka postów biorących udział w akcji się pojawi ;)

      Usuń
  7. obyś wszystko znalazła pod choinką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba twoja lista, oby coś się pod choineczką znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka wosków YC znajdę pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę Ci aby Święty spełnił jak najwięcej zachcianek z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. paletkę cienie również bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że u Ciebie bardzo podobnie, bo i pędzle, woski, skarpetki i ciepła piżamka się znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też bardzo się podoba gruszkowy zapach tej serii YR, mam żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mój Mikołaj powiedział "zero kosmetyków i wosków/świeczek" widząc ile sama ich kupuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ten Mikolaj, taki kaprysny ;)
      Na pewno znajdziesz w zamian cos fajnego pod choinka ;)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama mama ochotę na te pędzle z Sunshade Minerals :)

    OdpowiedzUsuń