środa, 26 listopada 2014

Wibo | Wow Granite Sand | nr.5

Hej ;)

Dzisiaj pokażę Wam piasek, który w sumie jako jedyny skusił mnie z nowej kolekcji Wibo Granite.
Nr. 5 to taki typowy nadmorski piasek - zarówno kolorystycznie jak i strukturalnie można "wysnuć" takie wnioski. Beżowa baza zawiera także pomarańczowe i brązowe drobinki, które razem tworzą ciekawy efekt.







Lakier szybko schnie, już po paru minutach wyczuwalna jest chropowata warstwa. Paznokcie malowałam krótko przed snem i nic mi się z nimi nie stało :) Położyłam go na bazę w postaci preparatu Lovely Nail Growth (będę musiała wspomnieć o nim na blogu, bo zapewne zagości u mnie na dłużej), topu nie nakładałam, bo wiadomo że zepsułby cały efekt.....zmywanie tradycyjnie metodą foliową bez większych problemów. Cena także przemawia na jego korzyść (ok. 8zł). Jedyne na co mogę ponarzekać, to szeroki pędzelek (mimo, iż mam dużą płytkę to nie przepadam za takimi, przyciętymi na kwadrat). Jeśli jeszcze nie miałyście z nim do czynienia a lubicie piaski to polecam wypróbować ;)




Pozdrawiam, Muminek :)

6 komentarzy:

  1. Ja piasków nie lubię, bo nie podoba mi się faktura jaką tworzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi, ostatnio moja znajoma powiedziała, że mój lakier przypomina jej w dotyku papier ścierny :D

      Usuń
    2. Hah, bardzo dobre porównanie :P

      Usuń
  2. fajny nudziakowy odcień, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń