sobota, 15 listopada 2014

Co kupiłam w Rossmannie - kolorówka z 1+1

Witajcie ;)

Kiedy tylko dowiedziałam się, że będzie promocja to w sumie od razu wiedziałam co chcę kupić. Poprzeglądałam recenzje, zrobiłam listę i wybrałam się na zakupy. W pierwszym Rossmannie w jakim byłam znalazłam wszystko to, co chciałam w idealnym stanie, więc byłam mega zadowolona. Czułam jednak lekki niedosyt - chciałam kupić jeszcze coś do ust i kolejne lakiery do paznokci, więc następnego dnia również wybrałam się do R, tym razem innego - kupiłam tam pomadkę i błyszczyk, ale tych lakierów które planowałam akurat nie było, nie wiem czy jeszcze raz się nie wybiorę (ale mam nadzieję, że nie :)). Zwykle zakupy pokazuję pod koniec miesiąca, ale póki promocja jeszcze trwa to pokażę je teraz - może na coś Was jeszcze skuszę ;)


Zdecydowanie prym wiodą kosmetyki z Wibo - jakoś tak wyszło :)
Od lewej:
1. Wibo, Eyeliner Electric Blue - chciałam go kupić już wcześniej
2. Rimmel, Stay Matte, podkład w odcieniu nr. 100 IVORY - kończy mi się BB z Maybelline, a chciałam go wypróbować
3. Rimmel, Stay Matte, puder w odcieniu 003 Peach Glow - podobnie jak z poprzednim produktem
4. Wibo, Pomadka do ust Glossy Temptation nr.4 - to jest jakaś nowość (czyżby w zastępstwie pomadek eliksir?), stwierdziłam że przyda mi się chociaż jedna kolorowa pomadka :)
5. Wibo, Spicy Lip Gloss nr.8 - dobrałam kolorystycznie do pomadki, lubię błyszczyki z efektem mrowienia
6. Wibo, Lip Sensation nr. 6 - drugi błyszczyk z tej serii, znowu w nudziakowym kolorze, tylko bardziej chłodnym i z delikatnymi drobinkami
7. Wibo, Wow Granite Sand nr. 5 - spodobał mi się jako jedyny z tej serii
8. Wibo, Glam Rock - brokatowy top, obok którego nie mogłam przejść obojętnie ;)



A tutaj jeszcze swatche produktów do ust:


Pomadka wydaje się być czerwona, jednak w gruncie rzeczy jest bardziej malinowa? Jak dla mnie to jednak lepiej, ładnie prezentuje się na ustach, łatwo się rozprowadza i ładnie pachnie (pudrowymi cukierkami) - jestem zadowolona z zakupu i polecam wypróbować ;)

(od lewej: Spicy Lip Gloss nr.8, Glossy Temptation nr.4, Lip Sensation nr.6)






Pozdrawiam, Muminek :)

23 komentarze:

  1. Też używam tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder stay matte to juz klasyk wsrod kosmetykow :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rimmela Stay Matt uwielbiam. Mam jeszcze ten blyszczym spicy lip.gloss ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem ciekawa czy też będę z niego zadowolona ;)
      Bo spicy lip gloss jak najbardziej mi odpowiada.

      Usuń
  4. super nowości:) ja się na nic nie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam Glam Rock od Wibo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten podkład Rimmela i lubię go :) Ciekawi mnie ta nowa pomadka Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że też się polubimy :)
      Myślę, że warto się jej przyjrzeć ;)

      Usuń
  7. świetne zakupy. podkład z Rimmela bardzo dobrze sprawdzał się u mnie na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam go używać na co dzień, jestem ciekawa jak się spisze :)

      Usuń
  8. Fajne zakupy, jestem ciekawa jak tam lakiery do paznokci się sprawdzą i czy na pazurkach będą się prezentować równie ładnie co w butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eyeliner electric mam z poprzedniej promocji, w tej kupiłam tylko 4 lakiery ;) szkoda, że tego topu nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam 4 lakiery, dwóch nie ma na zdjęciu, bo wybrałam się po nie pod koniec promocji ;)

      Usuń
  10. Ja jakimś cudem oparłam się Rossmannowi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. eye-liner i puder stay matte bardzo lubię :) ciekawi mnie podkład Rimmela, mam bazę z tej serii i jest super

    OdpowiedzUsuń