środa, 22 października 2014

Dni lifestyle w Super-Pharm i Rossmann - czyli zakupy października

Witam ;)

Głównym powodem mojej wtorkowej wizyty w galerii był zakup kurtki zimowej - zakończony dosyć szybko sukcesem; jeszcze tylko (albo i aż ;)) znaleźć odpowiednie buty i będę gotowa na zimę (chociaż mam nadzieję, że jeszcze się wstrzyma). Przez ponad pół miesiąca nie poczyniłam też żadnych zakupów kosmetycznych, a że parę rzeczy się skończyło, potrzebne były mi nowe soczewki i z odsieczą ruszyły promocje, tak też uzupełniłam braki i chyba przy tym pozostanę, chociaż nie wykluczam jeszcze zakupu kominka (zbieram się z tym już od września i nadal go nie mam, w sumie wolałabym kupić stacjonarnie ale brakuje mi czasu na "połażenie" po sklepach) oraz wizyty w Yves Rocher.


Super-Pharm:

Płyny do soczewek Bausch&Lomb ReNu - głównie po nie wybrałam się do SP, chciałam zmienić płyn wraz z soczewkami (poprzednie raczej kiepsko wspominam) a ten akurat wychodził opłacalnie (3 za ok.21zł więc w sumie 360ml czyli jeszcze taniej niż jedna duża butelka), zobaczymy jak się sprawdzi


Joanna Naturia olejek do kąpieli i pod prysznic waniliowy - zaczynam przestawiać się na ciepłe, słodkie zapachy w kąpieli, które zdecydowanie pomagają zwalczyć jesienną chandrę ;)
Joanna Naturia peeling myjący kawowy - zwalczanie chandry cz.2; tym razem z kawą (lubię zarówno jej zapach jak i smak)
Garnier Neo antyperspirant w suchym kremie, Fresh Cotton - to dla mnie nowość, odkąd pojawił się w drogeriach wiedziałam, że niebawem go wypróbuję, gdyż od jakiegoś czasu jestem wierna antyperspirantom tej firmy
Colgate MaxWhite Soft szczoteczka do zębów
Gilette Simply Venus 2 maszynki do golenia


Rossmann:

Babydream extra sensitive chusteczki nawilżane dla niemowląt - będą mi służyły do wycierania rąk podczas robienia makijażu
Facelle intim chusteczki do higieny intymnej - pojawiały się już w poprzednich zakupach, bardzo je lubię i akurat były w promocji
Rival de Loop preparat do demakijażu - zakup z myślą o wyjeździe, żebym nie musiała targać micela, później będę mogła go przelać do tej buteleczki; wypróbowałam go od razu po zakupie (żeby nie mieć zaskoczenia np. w postaci pandy pod oczami ;)) i szczerze mówiąc zapowiada się interesująco....
Alterra mydło o zapachu drzewa sandałowego - od jakiegoś czasu w ogóle nie używam mydeł zawierających sodium tallowate, stąd chęć wypróbowania tego mydełka


Szkla.com:

FitView Monthly soczewki - czytałam o nich już na kilku blogach pozytywne opinie, postanowiłam więc wypróbować na własnych oczach; to było także pierwsze moje zamówienie z tej strony i jestem pozytywnie zaskoczona - bardzo dobry kontakt ze sklepem, wysyłają wiadomości o statusie przesyłki, kiedy będzie w doręczeniu, dodatkowo często bywają promocje lub darmowa dostawa, dołączają też gratisy, więc na pewno na + i jeśli tylko soczewki będą mi odpowiadać to ponownie złożę u nich zamówienie



I to by było na razie na tyle - nudne, zwykłe zakupy ;)
Teraz czekam aż Rossmann ogłosi promocję -49% (mam nadzieję, że takowa pojawi się w listopadzie....) bo przydałoby się kupić nowy podkład, puder i parę lakierów :)





Pozdrawiam, Muminek :)

15 komentarzy:

  1. Płyn do soczewek też by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również noszę soczewki kontaktowe, ja akurat wierna jestem Bausch+Lomb, również używałam ich płyny do soczewek. Zamawiam (soczewki i płyn) on-line, bowiem tak wychodzi znacznie taniej. W kwestii płynu do soczewek, 2 m-ce temu kupiłam w Hebe Lens Vision - do oczu wrażliwych, duże opakowanie 350 ml za 23 zł.Sprawdził się bardzo dobrze, teraz mam już drugie opakowanie. Polecam, są też mniejsze opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja soczewki również zamówiłam przez internet, ale akurat na płyn się nie zdecydowałam wtedy ;)
      W sumie soczewki noszę od niedawna (lipiec), a poprzednie kupiłam w Vision Express i sporo przepłaciłam, a wcale nie były takie dobre....
      Miałam zamiar wypróbować płyn B-Lens z Rossmanna, też słyszałam że dobry....a do Hebe mi trochę nie po drodze, ale może kiedyś się skuszę i wypróbuję ;)

      Usuń
    2. Tak, tam to się nieźle przepłaca, jak kiedyś zapytałam o cenę soczewek to zrobiłam "duże oczy`' :). Ten z Rossmann'a też stosowałam, również jest dobry, aczkolwiek jest droższy od tego Hebe :)

      Usuń
  3. Też poczyniłam ostatnio zakupy. Od razu humor lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się zwalczać jesienną chandrę zapachami, to paląc woski to właśnie otulając się zapachami kosmetyków. I też czekam na promo w Ross, potrzebny mi bardzo mój ulubiony podkład z Bourjois, ale za cenę regularną na pewno nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois akurat we wtorek było w SP w promocji -50% z kartą Lifestyle ;)

      Usuń
  5. Planowałam na dzisiaj wpis z zakupami w SP, ale jakoś mi zleciało popołudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa, nawet się nie obejrzysz a tu już kilka godzin do tyłu ;)
      Chętnie zajrzę jak tylko się pojawi :)

      Usuń
  6. Też lubię zapach i sam kawy :D
    Oprócz chusteczek do higieny intymnej nie znam żadnej z Twoich nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten waniliowy olejek i kawowy peeling Joanny, zapachy mają cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek waniliowy w opakowaniu pachnie mi dość sztucznie, zobaczymy jak będzie pod prysznicem....a kawowy - obłęd! podobny do tego z YR ;)

      Usuń