poniedziałek, 31 marca 2014

Mini projekt denko No.1

Hej wszystkim ;)
Dzisiaj, jako że jest to ostatni dzień marca, zapraszam Was na moje pierwsze denko na blogu :]
Posty tego typu postaram się umieszczać co miesiąc, chyba że w danym miesiącu zbiory będą na prawdę małe - wtedy pojawi się ono w kolejnym miesiącu.

W marcu udało mi się zużyć 4 kosmetyki pełnowymiarowe oraz jedną próbkę:

1. Avon, odżywczy szampon z olejkiem arganowym - recenzja: klik
    Następca: Ten sam szampon na zmianę z Joanną Naturia

2. Palmolive, żel pod prysznic Warm Vanilla - recenzja: klik
    Następca: Avon, Senses - Winter Cocoon

3. Avon, zmiękczający krem do pięt - recenzja: klik
    Następca: Avon, nawilżający krem do stóp Jagody i Wanilia

4. Essence My Skin, krem koloryzujący do twarzy - niestety produkt ten nie doczekał się recenzji, ponieważ już się kończył i porozcinałam tubkę...Mogę powiedzieć na jego temat tylko tyle, że zdecydowanie lepiej sprawdza się latem, jest lekki, przyjemnie się wchłania, ma ładny brzoskwiniowy zapach, ale ciut za pomarańczowe tony (odcień light skin). Zużyłam go nakładając jaśniejszy puder, całość prezentowała się zdecydowanie lepiej. Nie wrócę do niego.
Moja ocena to 3+
    Następca: Miss Sporty, Morning Baby! BB krem

5. Soraya, Świat Natury, regenerujący krem półtłusty z kiełkami pszenicy i olejem arganowym - krem o ładnym zapachu (kojarzy mi się z granatem) i przyjemnej konsystencji. Próbka mała, wystarczyła mi na dwa użycia, więc nie mogę nic więcej o nim powiedzieć. Na razie nie planuję zakupu.


To by było na tyle jeśli chodzi o moje zużycia - mało, ale zawsze coś, zwłaszcza jeśli "kolekcja" wciąż się powiększa :)

1 komentarz: