piątek, 28 marca 2014

Żel pod prysznic Palmolive Aroma Therapy

Dzisiaj będzie kilka słów na temat żelu, którego ostatnio dość często używałam (i znajdzie się on w najbliższym denku), zakupionego podczas promocji na produkty do kąpieli w Biedronce. Akurat zbliżała się zima i wzięło mnie na "słodkie" zapachy w kosmetykach, więc gdy zobaczyłam żel Warm Vanilla, skusiłam się na niego myśląc o słodkim aromacie wanilii, jednak w tej kwestii trochę mnie rozczarował... ale o tym za chwilę.


Co mówi producent?
Żel pod prysznic nasycony esencją wanilii i olejkiem migdałowym. Rozpieść swoje zmysły!

Skład:
Aqua, Sodium C12-13 Pareth Sulfate (A)/Sodium Laureth Sulfate (B), Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Sodium Chloride, Cocamide MEA, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Citric Acid, Polyquaternium-7, Ttrasodium EDTA, Poloxamer 124, Prunus Amygdalus, Dulcis Oil, Elaeis Guineensis Oil, Cananga Odorata Oil, Vanilla Planifolia Oil, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Cl 15985


Co ja myślę o tym produkcie?
Żel jest zamknięty w 250ml, zwężanej ku dołowi butelce, przez co jest bardzo poręczny. Grafika opakowania oraz kolor żelu, który określiłabym słoneczną żółcią, sprawiają, że jest on miły dla oka.
Produkt ma konsystencję żelową oczywiście, dobrze myje i oczyszcza skórę, delikatnie ją wygładzając, czyli robi to co powinien robić. Co do zapachu - no nie jest to typowa wanilia :) dlatego na początku byłam nim zawiedziona. Zapach porównałabym raczej do oliwki dla dzieci ale jest on delikatny i przyjemny, wręcz otulający.


Czy do niego wrócę?
Chętnie, ale w sezonie jesienno-zimowym. Z przyjemnością wypróbuję też inne warianty zapachowe serii Aroma Therapy.

Jaka jest moja ocena końcowa?
Żel spełnia swoje podstawowe zadanie i ma przyjemny zapach
Ocena: 4+/5


Dajcie znać, czy lubicie żele z tej serii ;)

Pozdrawiam, Muminek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz