czwartek, 27 marca 2014

Avon - nawilżający mus do ciała

Zapraszam Was na kolejną recenzję Avon-owego produktu - tym razem coś do pielęgnacji ciała, czyli seria Naturals i mus waniliowy w roli głównej :)



Co mówi producent?
Właściwie niewiele :) na opakowaniu znajdziemy tylko informację "Nawilżający mus do ciała."

Sposób użycia:
Stosować według potrzeb.
UWAGA! Chronić przed dziećmi.

Skład:
Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Butyrospermum Parkiibutter, Parfum, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Potassium Hydroxide, Disodium Edta, Methylparaben Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Hydrolyzed Milk Protein, Alcohol Denat, Glycine Soja Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Cl 15510, Cl 47005, Cl 42090



Co ja myślę o tym produkcie?
Przede wszystkim po otwarciu tego słoiczka byłam zdziwiona i mile zaskoczona, że mus okazał się prawdziwym, delikatnym musem :) Czasami zdarza się, że produkty mają inny opis niż są w rzeczywistości.
Słoiczek jest zrobiony z wytrzymałego plastiku, grafika minimalistyczna - nalepka z wanilią na wieczku, pojemność - 200ml. Ma delikatny, łososiowy kolor z perłową poświatą, która jednak nie utrzymuje się po użyciu (co jest dla mnie plusem). Zakupiłam go w promocji jeszcze w tamtym roku i trochę poczekał na swoją kolej, teraz zużyłam już prawie pół słoiczka ;) Pachnie ślicznie (może trochę chemicznie w opakowaniu) ale przypomina prawdziwą, delikatną wanilię. Co do właściwości - dobrze nawilża skórę zaraz po kąpieli, idealnie nadaje się do posmarowania nóg po depilacji - przyjemnie koi i wygładza. Nie mam problemów z bardzo suchą skórą, więc sprawdza się u mnie idealnie.




Czy do niego wrócę?
Całkiem możliwe, chętnie wypróbowałabym inne zapachy, ale chyba nie są już dostępne :(

Jaka jest moja ocena końcowa?
Przyjemny mus, dobrze nawilża i koi podrażnioną skórę.
Oceniam go wysoko 5/5 :)


Lubicie "nawilżacze" do ciała z Avonu? Jeśli tak - jakie są waszymi ulubionymi?


Pozdrawiam, Muminek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz