wtorek, 9 września 2014

Golden Rose | Color Expert | nr. 54

Witajcie ;)

Dziś o pierwszym lakierze z serii Color Expert, który posiadam - i na pewno nie ostatnim! :)




Plusy:
+ niska cena (5,90zł)
+ dostępność
+ krycie (1-2 warstwy)
+ konsystencja
+ szybko wysycha
+ szeroki, dobrze przycięty pędzelek
+ intensywny koralowo-pomarańczowy kolor

Minusy:
brak








Niestety robię zdjęcia telefonem, przez co lakier jest na większości z nich "wyblakły", pierwsze dwa oraz przedostatnie zdjęcie najlepiej oddają kolor. W rzeczywistości jest to bardzo udany, żywy odcień, który przyjemnie mi się nosi na pazurach ;) Lakier bezproblemowy, ładnie błyszczy i utrzymuje się przez kilka dni - jestem na tak i na pewno zaopatrzę się jeszcze w kilka kolorów z tej serii ;)




Pozdrawiam, Muminek :)

10 komentarzy:

  1. Kolor jest śliczny, lubię nosić takie szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo fajny. A Twoje paznokcie cudowne po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek, ja mam swoją ulubioną czerwień z Rich Color GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor piękny :)


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek w sam raz dla mnie...
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery Golden Rose, ale lakieru z serii Color Expert nie miałam. Muszę wypróbować bo wygląda na to że nie ma wad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest bardzo dobry, tak samo jak seria Rich Color ;)
      Przynajmniej ten kolor nie stwarza problemów ;) nie wiem jak jest z innymi.

      Usuń