czwartek, 1 października 2015

Equilibra | tricologica | wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów

Witajcie :)

Dzisiaj o szamponie, o którym zwykle czytałam na blogach i zbierał pozytywne opinie - stwierdziłam, że może warto go wypróbować i sprawdzić, pomoże mi w walce z wypadaniem włosów. O tym czy faktycznie się spisał przeczytacie poniżej, zapraszam na recenzję :)


Co mówi producent?
Szampon zawiera kompleks roślinny Phytosinergia (aloes + olejek arganowy + keratyna roślinna), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Stworzony do mycia delikatnych, wypadających i łamliwych włosów wymagających szczególnej pielęgnacji. Regeneruje i wzmacnia strukturę włosa.
Zawiera:
- witaminy A, E, C, H, B5 i B6: odżywiają włosy i skórę głowy oraz wzmacniają cebulki włosów
- proteiny sojowe: stymulują wzrost cebulek
- tauryna: wzmacnia cebulki włosów
- zielona herbata i czerwone wino: poprawiają mikro krążenie
- phytosinergia: regeneruje, odżywia, nawilża
Nie zawiera SLS i SLES, nie zawiera parabenów, delikatnie perfumowany, nie zawiera sztucznych barwników.

Sposób użycia:
Niewielką ilość nanieść na wilgotne włosy, delikatnie masując, następnie spłukać wodą, w razie kontaktu z oczami natychmiast przemyć wodą
Rezultaty: Widoczna poprawa struktury, włosy lśniące i łatwe w rozczesaniu.

Skład:
Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Argania Spinosa Kernel Oil, Camelia Sinensis Leaf Extract, Panthenol, Borago Officinalis Seed Oil, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Taurine, Pyridoxine Hcl, Biotin, Polyquaternium 44, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycol Distearate, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Laureth-10, Propylene Glycol, Lecithin, Maltodextrin, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Soy Protein, Peg-5 Cocomonium Methosulfate, Nasturtium Officinale Flower/Leaf Extract, Tocopherol, Vitis Vinifera Fruit Meristem Cell Culture, Ascorbyl Palmitate, Sodium Glutamate, Hydrolyzed Soy Protein, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycine, Cocamide Mea, Sodium Phytate, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum


Co ja myślę o tym produkcie?
Kolor: przezroczysty, lekko perłowy +
Konsystencja: dość rzadka jak na szampon +/-
Zapach: delikatny, subtelny, aloesowy +
Wydajność: zaskakująco dobra, używam go już ponad miesiąc (czasami cały czas używam tylko jego, czasami zmieniam z innym co kilka dni) i zostało mi ok. 1/3 butelki +
Opakowanie: butelka mieści 250ml szamponu, jest wyprofilowana i wygodna w użyciu, zamknięcie na klik, grafika lekko apteczna, przyjemna dla oka +
Działanie: Szampon zaczęłam stosować z nadzieją, że pomoże mi z problemem wypadania włosów. Mimo braku SLS-ów i SLES dobrze się pieni. Zauważyłam, że po nałożeniu na włosy, podczas mycia jakby je zmiękcza - nawet jeśli zapomnę użyć odżywki lub się spieszę, włosy po umyciu i wysuszeniu prezentują się bardzo fajnie, są sypkie i miękkie, przyjemne w dotyku. Zapach jest delikatny ale nawet jakiś czas po myciu czuć go jeszcze na włosach, nie jest nachalny, a bardzo przyjemny. Bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy (której nie podrażnia, jest na prawdę delikatny). Nie przyspiesza też przetłuszczania co jest dla mnie dość istotne. Jeśli chodzi o najważniejszą kwestię - wpływ na wypadanie, tutaj też spisał się świetnie, bo przy regularnym stosowaniu zdecydowanie je ograniczył. Włosy wyglądają teraz zdrowiej i nie sypią się tak jak wcześniej, a najdłuższe ich pasma sięgają mi już do pasa :D (na to bezpośredniego wpływu szampon nie ma, ale co tam, pochwalę się :P). Jest to jeden z lepszych szamponów, jakie miałam okazję używać

Czy do niego wrócę?
Tak

Jaka jest moja ocena końcowa?
Bardzo dobry szampon o skutecznym działaniu przeciw wypadaniu włosów.
Ocena: 5/5




Znacie ten szampon? Jak się u Was spisał?





Pozdrawiam, Muminek :)

18 komentarzy:

  1. Mam zamiar kupić zarówno szampon jak i maskę Equilibra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żadnej maseczki od nich jeszcze nie miałam :)
      Ale zakup szamponu na pewno powtórzę ;)

      Usuń
  2. Chętnie przekonałabym się na własnej głowie :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne uczucie miałam przy podróżnym szamponie Farmony, wręcz podczas mycia miałam wrażenie, że zmiękcza włosy. :) Bardzo zaciekawiłaś mnie tym szamponikiem, mi ciągle lecą włosy, wynika to głównie z choroby tarczycy na co nie mam wpływu, ale takie wspomagacze są u mnie mile widziane, bo odrobinę mogą pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dorwę gdzieś ten szamponik to też wypróbuję :P
      No tak, zawsze lepiej się czymś wspomóc, niż tracić cenne włosy ;)

      Usuń
  4. Zachęciłaś mnie do wypróbowania tego szamponu, ostatnio mam problem z wypadającymi włosami. Kupiłam szampon z Barwy ze skrzypem, ma całkiem dobre recenzje,ciekawe czy u mnie się sprawdzi ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem i na szczęście pomógł :)
      Szampony Barwy miałam daaawno temu, więc nie wiem jak to z nimi teraz jest, ale oby ci pomógł :)
      U mnie np. z ziołowych nie sprawdził się Radical wzmacniający przeciw wypadaniu ;/

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy,ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon i także byłam bardzo zadowolona z jego działania, znacznie ograniczył wypadanie włosów, a także ładnie po nim prezentowały się wizualnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jego działanie jest na prawdę super - włosy ładnie wyglądają i są wzmocnione :)

      Usuń