wtorek, 21 kwietnia 2015

Golden Rose WOW! nr. 96

Hej ;)

Dzisiaj przedstawię Wam mini nudziaka, którego udało mi się ostatnio upolować na stoisku GR :) Polubiłam się z tą serią lakierów - są tanie, łatwo dostępne, mają dużą gamę kolorystyczną, szybko wysychają, mają wygodne, szersze pędzelki: czego chcieć więcej? ;)

Nr. 96 to nudziak o różowym odcieniu, zupełnie kremowy, zero drobinek, krycie już po dwóch warstwach, pędzelkiem dobrze manewruje się przy skórkach, trzyma się na paznokciach około 3 dni, z topem do tygodnia.










Pozdrawiam, Muminek :)

16 komentarzy:

  1. Ładny kolorek. :)

    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden różowy lakier z tej firmy i uwielbiam go! Mogłabym nosić non stop :D Muszę kupić jeszcze inne kolory - bo jakość świetna, a cena bardzo mała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Ja ostatnio kupuję niebieskie lakiery :P jakoś tak mnie wzięło :D ale muszę się zaopatrzyć w coś bardziej letniego, neonowego :)

      Usuń
  3. Nudziak bardzo ładny :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek. Zaopatrzyłam się dzisiaj w kilka lakierów Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda na paznokciach, czasem lubię takie spokojne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki śliczne marze o takich a kolor mój idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam że GR ma taką fajną serię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, uwielbiam takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam trzy kolorki z tej serii, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beże z nutą różu to zdecydowanie moje odcienie. No i plus, że nie dorzucili do niego drobinek. Lakierów z tej serii jeszcze nie mam, ale będę musiała to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń